torsdag, februari 22, 2007

ZZZzzzZZZzzz......

Gomorron.....

..idag är jag så sjukt trött! Jag har vart vaken sen klockan ett inatt, kunde bara inte somna om! Somnade väl vid halv 11 strax efter TOP MODEL. Sen vaknade jag.... o vred o vände, gick på toa, läste, kolla TV tills jag till slut börja grina av frustration över att inte kunna sova!

Det här har pågått sen i söndags nu.... jag tror att jag är lite stressad. Jag somnar som jag ska men vaknar runt 3 för det mesta o har sen svårt o somna om! Fyyyy fan så jobbigt det är när man inte kan sova..... Klockan tre gav jag upp o väckte maken, grät en skvätt o så va han vaken en timme med mig! E han inte bara för bäst??!! :) Men, jag somnade i alla fall inte om, nu sitter jag här mede knallröda ögon...redan vart vaken i 8 timmar o är rätt så labil känner jag! VARNING för mig här på jobbet.....

Igår fick jag en 35 års kris.... jag har piercat överläppen...som en liten mosch eller vad de kallas! Har tänkt på det i flera år....o jag som då inte är så bra på att låta det bara bli en tanke utan faktiskt bättre på att slutföra tanken gjorde de till slut då....

Gjorde inte så ont o göra...däremot känns de en hel del nu istället. Hade ju tänkt bjuda på en bild på det men det är så förbannat svullet så det mer eller mindre ut som jag har jordens prilla under läppen! :( Det får bli senare...

Hörrni.... läste precis på nätet om abstinens vid att sluta röka.... sömnsvårigheter var ett STARKT av de som fanns!!

Stressad, slutar röka, 35 års kris och halvt deprimerad...... låter som jag är en riktig toppenpingla just nu!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Näää vad jobbigt..Jag blir helt zonkad om inte jag får sova ordentligt

Gumman då..Hoppas det blir en lugn dag så att du kan softa i alla fall..

En piercing ;)
Spännande..Jag skulle nog inte gör det men jag överväger en tatuering till...

Kram

/Cian

Anonym sa...

Här vaknade vi 02:30 utav att vår lilla hund satt vid ytterdörren o skällde! :/
Ett rådjur kanske som besökte fågelbordet,dom brukar göra det,i min trädgård är rådjuren välkomna! :)

Jag har börjat fota inför min fotoblogg som jag lägger ut ikväll...om jag hinner annars imorgon bitti.

Ja,jag piecade min snibb inne i örat men iom sjukhusbesök fick jag plocka bort den och sen fick jag inte dit den :(

Har kompisar som äger en tattoo piercingstudio så det är ju lätt avklarat iof sig men jag har inte orkat...
Maken o jag klurat på en gemensam tatuering som ska symbolisera våra "änglar" som vi inte fick ett led i sorgeprocessen...

Hoppas annars du kan ta dig igenom denna snöiga trötta dag //Kramsikramar :)

niinis sa...

Cian: Visst blir man helt konstig....zzz.... usch, känner mig helt slö o efter liksom! Usch..ikväll ska jag sova!!!

Tattoo.... vad blir det nu?? Har du bestämt dig?

Själv så blir det tattoo den 20 mars... barnens namn i stjärnor!

Garbo: Åh vilken fiiin tanke...era änglar... det tror jag stenhårt på! Det hjälper er nog att bli ännu starkare i processen..tillsammans!!

O kompisar som äger en sån studio....lyllos... kanske tur att jag inte har en sån vän! Skulle väl bli en julgran av det hela :)

Vad spännande med din blogg, ska hålla utkik.... !!!

Kramar i massor

Anonym sa...

Oj oj oj va jobbigt. Tänk på mig mitt i natten - tänk att vi är två som har svårt att sova och somna om! Om jag väl vaknar så kan jag fan inte somna om. Skitjobbigt.

Men hörru... du är jävligt duktig vet du det. Sluta röka är ingen lek. Jag vet ju hur det är att sluta snusa - fy fan säger jag bara.

Å så till piercingen. Ha ha, kris? Nä det kallar vi det inte. Du gjorde bara något du länge velat göra. Jag måste göra om mina tatueringar snart. Det är ingen kris utan bara en ren nödvändighet.

KRAM på dig.