tisdag, februari 06, 2007

Tjohoppfadderallanlej!

Halllooooo....

Busy busy busy idag...... mycket som ska klaffa här på mitt gedigna arbete!! Här är det mycket som faller samman om inte jag vaknar på rätt sida varje dag, pigg och utvilad.... t ex så kan ju kaffet klockan 11 falla mellan stolarna.....

Näää, jag har ett bra jobb, inge snack om det...... ibland är man bara lite less!!

Jag möblerade om i sovrummet igår... visst känns det som sovrummet måste vara det mest krångliga rummet att möblera om! Sängen får oftast bara plats på ett enda sätt...kanske 2.... Vi har haft det på sätt nr: 2 en längre tid.... o nu fick jag tuppjuck igår och ställde den som det brukar stå i sovrum! Vår säng har stått mot 2 väggar om ni hajar va jag menar, karln har fått klättra över mig o själva bäddandet har gjort mig vansinnig ett antal gånger!! Igår fick jag nog o gjorde om..........

........MY GOD är helt rädd för allt jag hitta bakom sängen...... allvarligt så klurar jag på varför inte hela familjen plötsligt inte drabbats av akut astma????
Fyyyyyy faaaaaaaan....... det var hårnålar, papperstussar (säkert mina gamla snortussar), leksaker o en jääääävla massa damm!! Vafasen, jag tycker ju att jag har dammsugit o torkat under sängen....... har jag inbillat mig att jag torkat eller är jag kort som en dvärg så jag inte nått eller vadå???
Aja, det blev till o gnussa golvet så det skiner!! Aldrig mer sängen på det sättet!!
I morse fatta jag inte vart jag va bara för det..... helt konstigt det där. Man flyttar sängen o plötsligt tror man att man vaknar på hotell en tisdag morgon! Gött.... kanske ska möblera om oftare....

Igår mitt i allt så ringde en av mina bästa vänner, berättade för henne att jag storstädade. Sa att jag ju alltid städar på måndagar....måndagar är ju vår "byta barn" dag, igår for de små älskade liven till sin pappa!
"Jaha" säger hon......"blir det porrlyan nu? Tavlorna vänds, porrbelysningen upp och fram med alla sexleksaker." Hahaha......

Fick mig ett gott skratt...... tänk om det skulle vara så!? Haha.... jag ser framför mig nåt jag såg på en film för längesen! Han hade en säng som satt fast i väggen...tröck man på en knapp så kom sängen ner.... värsta musiken spelas samtidigt som det blir discobelysning! Det vore nåt för IKEA att börja marknadsföra kanske.....

Aja, nog skitsnackat för denna gång!


10 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vara i filmen "tjejen som visste för mycket"
Det flög ut uppblåsbara barberas och discokulor och allt möjligt porrigt ;)

Vi har oxå sängen så..mot två väggar och jag vågar inte titta under den...När Vildingen har slut på nappar brukar jag hitta en 78 stycken där under

KRAAAAM

Anonym sa...

skrattar så jag får kramp! Porrlya ja då skulle vi ha det ca 75% av tiden här hemma då sonen bara dyker upp som gäst 2 helger i månaden!

Visserligan har jag en slinga av röda kulörta lyktor som jag brukade tända då ägglossningen va på G så gubben skulle fatta att det va dags att avla lite :)))))

Ha en fortsatt bra dag/Tjing :)

Anonym sa...

*ger en stor varm bamsekram*

Hoppas,hoppas

Anonym sa...

säger detsamma/Kramar

niinis sa...

Cian: Hahaha...ja den är det ju för fasen! Hahaha....

Nappar, ja..när Elliot höll på som bäst kunde man lätt hitta nappar som räckte ytterligare i 3 år!!

Garbo: Hahaha.... oj...snacka om effektivitet! 75 % ig porrlya, hahaha.... Smart me avelslyktan, inge onödigt snack utan hit o avla merej liksom!! Hahaha... gött!

niinis sa...

Ååååh va sööööta ni e!!!

Anonym sa...

Här städas det ofta må jag säga, speciellt under sängen då jag lider av en förbannad dammallergi.

Vårat hem ser ut som en shag-pad året runt, typ som Austin Powers med snurrande säng, speglar och discokulor i taket. Neonljus och horstång. Nä, just det ja, det var bara pojkvännens önsketänkande.

Lycka till med städningen...

Anonym sa...

Vilken ångest jag fick när du berättade det. Vi har massa bröte under vår säng som har legat där sen vi flyttade in eftersom våra två förråd är fullknökade med skräp. Någon gång när jag känner mig extremt stark och modig skall jag städa där...

Anonym sa...

HA HA HA HA HA HA HA HA HAAAAA - det där med dammråttor, hårnålar och papperstussar känner jag verkligen igen.

Sedan vi skaffade städkärring så har det inte varit så ofta tack o lov men gud vad fort det dammar igen på sina ställen asså!!

Ja nu får du se till att gå till butik och köpa porriga underkläder efter jobbet... överraska gubben lite... fram med skumpa och sitt i de nya underkläderna när han kommer hem. På med soft hissmusik och så jufsar ni resten av veckan i ert "nya" badrum (eller på andra ställen också om så önskas det är bara jag som är så jävla tråkig och bekväm av mig ha ha).

På'n bara :D

Å jag längtar till den dagen då jag kommer ha tid/lust/ork att köpa nya underkläder och chocka min härliga gubbe... så svårt är det ju inte.

Eller funkar gamla urtvättade bomullstrosor med sladdrika resårer?
Mouhahahaaaaaaa

Puss på dig.

Ps. Viskar tillbaka och hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas........... Keep me posted. Ds.

Anonym sa...

Tack btw för tipset. Nu skall jag också möblera om. TYp i alla rum för här behövs det förnyas.

Puss igen.