tisdag, februari 20, 2007

En dag i Niinis liv......på riktigt!






.......... börjar ungefär den här tiden varje morgon! Radion på med RIX FM och en snabb frukost....den brukar bestå av smörgås o grönt the! Eller youghurt o müsli när jag e duktig!



På min arbetsplats ser det ut såhär....... här sitter jag nog 75 % av tiden jag är på jobbet...de andra 25% jagar jag papper, dammtussar eller kaffefilter...typ!





Idag överraskade jag grabbarna på jobbet! Drog till affären (den bästa i min stad enligt mitt tycke) o handlade semlor! JAG ÄÄÄÄLSKAR SEMLOR!!!








Såhär ser firmabilen ut invändigt!!! :)




Å här jobbar min gubbe..... våra jobb ligger ungefär 100 meter ifrån varandra! Visst är det ett underbart vårväder...kanske lite för mycket snö o lite för mycket minus för att det ska kännas som vår.... nåja! Vi är på rätt sida av året o faktiskt ser de trevligt ut med sol o snö!




Det här handlade jag idag..... 12 paket kaffe, 10 semlor o 2 paket socker! GÖTT MOS!!!





Jag på mitt rum..... före och efter jag läst CHRIS inlägg om den bättre begagnade finska rockersbruden...... Hahaha.......




LUNCHDAX....... och det blev..........





SÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT!!!!



Utsikt från mitt rum....... TÅGSTATIONEN....zzzZZZzzz





ANTON fyller 6 år idag..... rusa till leksaksaffären o köpte det här enligt önskelistan!



En jättetrött Elliot, en cool Thedde o körande mamma på väg till ANTON!!!



Här lägger jag mig alldeles strax o kollar Desperate Housewifes!



Nästa gång kommer gubben oxå va med på bild..... vare sig han vill eller inte! :D





GODNATT o kram på er allihop!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul å se din dag, vad SNYGG du är!!! En riktig lite snäcka....

Gillar brillorna. *som fan*

Blev lite modigare nu och kanske lägger jag ut en mer avslöjande bild någon gång. Snart.

Idag åt jag nog världens minsta semla, den var lika liten som en delicatoboll och mycket god.

Desperate Housewives, färdigkollat. Går inte allt sjukt fort i den där tv-serien? Vem gifter sig så fort som Bree och Orson?

Tjing din pingla

Anonym sa...

Men åååååh, vad kul att få se lite bilder i din blogg.. sånt älskar jag :)

Du är så himlans söt ju!
Och vet du.. nu har jag fått hem värsta kameraobjektiven.. kanske jag får låna dig som fotomodell?!

Åt en halv semla idag.. blev skitdålig i magen.. hur kul e det då på en skala på 1 till 10 :(((

Kraaaaaaam
Ulrica

Anonym sa...

Jepp hon är skitsnygg
*vet ju jag som har träffat henne på riktigt*

Ja brillorna var as-coola..

1 semla som Vildingen hade gjort på dagis åt jag..Med grönt grädde.den såg liiite supspekt ut ..
Och så åt jag världens fetaste baconcheese från Daisys..

*blööök*

Hmm filurar oxå på att göra så där
"En dag i Cians liv"
Hahaha..Booring..

Kram

niinis sa...

Vad kul o höra att fler blir lite mer vågade.... vore kuuul o se lite bilder på er oxå ju!!!

*Rodnar*..... snygg..... bättre begagnad kanske! :)
Ni är alltför snälla ni tjejjor!!

Kramar på er!

Anonym sa...

Jag sa ju det, sa jag inte? Att hon är snygg alltså???

Fy faaaaan vilka coola brillor. Vill också ha!!!