onsdag, februari 14, 2007

Cleaning cleaning.... rapport!

Godmorgon.... eller god förmiddag! Man har inte så stor koll när man är hemma...... japp, städningen är i full gång igen. Ungarnas rum..... OH MY GOD, allvarligt.... vart kommer allt skit ifrån?? Det e Yougiyouh????? kort, pokemon kort, piratskepp, 17 olika pickadoller, PS spel, DVD skivor, CD skivor, Mc Donalds leksaker, bratz, bilar, tusentals tuschpennor o miljontals olika småprylar. GAH...jag blir galen.... o hade det inte vart så att lille Elliot va hemma med mig idag så hade jag kastat det mesta!

Han smyger sig till de olika kastpåsarna o så utbrister han!!! MAMMA, HERREGUD SKA DU KASTA DEN HÄR???? Då ere en gammal PEZ gubbe (en sån godisutploppare) i form av RU från Nalle Puh...... så ni hajar ungefär hur lite det är jag får kasta?!

Det kliar i näsan av allt damm man hittar under sängen.......javisst, under deras sängar oxå..... jag måste nog va mer noggrann med det där att städa under sängen! Det känns ju som man gör det men jag når väl lixom inte ända in eftersom det lik förbannat samlas där ändå..... alldeles nyss hittade jag en tom Risifrutti burk och ett tomt kexpaket under Elliots säng..... OOOKKEEEEEJJJJ. Hungrig och slarvig....

Ja, då vet ni ungefär va jag sysslar med idag....AATTJOOOOOH.....

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte ett dugg avis.

Smyg undan lite gamla leksaker då och då, så märker de inte vad som fattas. Jag brukar slänga pojkvännens trasiga kallingar och han säger aldrig någonting.

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!!!

Kam

Anonym sa...

Vi gjorde en rensning förra helgen. Tog fram stora svarta påsen och först fick vi inte slänga ens ett gammalt godispapper men efter ett tag så blev det tvärtom - Äldsta ville slänga ALLT. Typ nya julklappar mm. Ha ha, hon blev helt biten och tyckte vi kunde ta hela rummet till kontainern.

Det är sååååå skönt och befriande att få bort all skit, eller hur?

Kram.

Anonym sa...

Vi rensade också för ett tag sen...Så skönt så..Jag tycker om YTOR...

(jag brukar göra som malliz..jag smyger undan grejer jag ska slänga)

Stor kram till dej

/cian