måndag, februari 26, 2007

Melodifestivalen!

Jag kollade melodifestivalen igår eftersom det var partaj i lördags kväll! Aningens bakis men tyckte inte synd om mig själv denna gång utan om gubben som sprang på toa sådär en 146 gånger! Stackarn...magsjukan.... så nu vet jag vad jag har att vänta! Gött..NOT :(.... om inte annat så kanske man går ner några hekto i vikt, annars så måste det väl vara sjukdomen från helvetet??
Vem har uppfunnit magsjuka.....?? Spy så ögonen sticker ut 5 cm från sina hålor eller skita så man vet vad det är man använt rumpen till lixom...fy faaaan!! Usch.....

Ja, det där med melodifestivalen då.... helt rätt låtar gick till globen tycker jag! Tyckte hon tjejen var jätteduktig, låten var bra även om det var en ballad! Fiiin tjej oxå....... Andreas är ju andreas.... han är ju bara skitbra!

Lindarw: GAAAAAAAAAAAAAAH..... hemsk låt men jäkligt snygga ben, AVIS!

Af Ugglas: BRRRRRRRRRRR va vidrigt, det enda söta va att hon va gravid! Janis Joplin inspirerad "inte-borsta-håret-på-3-veckor" brud! Uäk...

Uggla: Ugglor hit o ugglor dit! Kom me nå nytt nångång, eller är det de som är meningen kanske... Har inte han barn som är nästan vuxna? Hur känner dom för sin farsas medverkande?

Bailando bruttan: Hahahahaha.... näääej, detta måste vart bottenskrapet av bottenskrapet genom melodifestivalens historia! Lilla stumpan....

O så den där mörka killen som tydligen gått ner massor i vikt: Nej....

Nielsen: Jag vet inte jag..... fula kläder.... o lite för förutsägbar låt! Annars tycker jag nog att hon har lite röst iaf!

Det var det.... ska bli intressant att se hur detta kommer sluta!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Gillade oxå sarah med balladen,vilken känsla va! =)

Andreas Ok men Lindarw och europopitalienskan *kräkvarning*

Ugglas skitbra röst men låten Näää
Uggla samma popiga entoniga marscherande takt o skrik :/

Nielsen gav inget intryck på mig förrutom att hon va söt.
Syriankillen sådär lär nog hamna på svensktoppen ;)

Minns jag fler....?

ja som sagt jag håller tummarna för att du o ungarna klarar er undan magsjukan/Kramas

Anonym sa...

Hmmm.... jag tycker inte som du här... af Ugglas var min favorit. Tycker hon är ASCOOL och vill typ vara som hon. Like her alot.

Andreas ÄR Andreas, det håller jag verkligen med om. Mmmmm det liksom vattnas i munnen ha ha ha.

Sarah var skitbra. Lite tråkigt med ballader i det här sammanhanget men hon var super. Å jättesöt.

Lindarw. Fy fan. Det är allt jag kan säga. Äckligt.

Så... lite lika tyckte vi iaf.

KRYA PÅ GUBBEN och hoppas ni andra klarar er!!

Anonym sa...

Ja, det ska bli mycket intressant att se vem som vinner hela balunsen i Globen. Ser att vi är slående överrens om af Ugglas i alla fall. Om jag skulle vara med i tv inför miljontals tittare skulle jag i alla fall kamma mig, den saken är klar.

Nielsen såg ut som en avdammad Graaf-syrra. Hemska kläder, Bailandobruttan hade hamnat i fel uttagning. Vadå sjunga på italienska? *urk*

Christer Lindarws låt var verkligen jättehemsk, påminda lite om "Go West" med Pet Shop Boys och hur kan Mat-Tina och Timell stå och insuera onani på det där sättet. Det är så man kan spy och nu syntes det hur gammal Lindarw egentligen är, trots sina snygga ben kan inget smink i världen täcka över sådana rynkor och häng i ansiktet. Det är så man blir mörkrädd.

Sarah Dawn Finer var den stora överraskningen och förtjänade att gå vidare direkt till finalen.

Ser att ni har haft skitkul i helgen, roligt att se bilder från eran dejt och nästa gång ska jag vara inklämd bland de fikande och öldrickande bruttorna.

Må så gott. Kram

Anonym sa...

Kul med bilderna, men dricker finnar rödvin??? Jag har inga fördomar...

niinis sa...

Garbo: Jag me...hata magsjukan!!! Kraaaam

Pendlis: Ja, du gillar henne du... men nääääääää inte va som henne. Du är ju typ en miljaaaard gånger finare än hon! Usch tvi o blä!
Jaaa, hör av dig så tar vi en fika på Boulevard!!! Guuuu va trevligt!!!

Malliz: Glad jag blir när du säger att du ska va inklämd nästa gång!!

Vi tycker slående lika om liken från i helgen alla fall :) Hihi.... kraaaam

Chris: Hahaha...neee du har ju inga fördomar! Men vi säger såhär, kör jag en tredagars fylla så dricker jag alltid SPRIT den tredje dagen! Finbörjar med vin o lite bärs förstås.... :)

Anonym sa...

Fan vad ni super allihop i det här gänget, jag börjar bli orolig för er. Tre dagar? Det orkar inte jag längre...

Anonym sa...

Ovanstående kommentar var skrivet med en "gnutta" ironi förresten...

niinis sa...

Chris: Va? Är du ironisk?? Det tror inte jag för en sekund, haha!

Näää... jag orkar inte heller tredagars längre, men om jag mot all förmodan super tre dagar i följd så krävs REN SPRIT för o få mig o vakna ur bakfylledvalan! O det e lika hemskt varje gång :( Brrrr..... fan va gamla vi e!!

mumrik sa...

Klart finnar dricker rödvin...har du aldrig hört talas om vargtass...

Anonym sa...

Niiiiiniiiiiis - nytt inlägg tack ;)

Anonym sa...

Nu får du ta och skruva fast skallen mumrik, vargtass är vodka och lingondricka annars kan du ta och kalla mig för Allan.

Anonym sa...

Å neeej! du ligger väl inte däckad!!? :o

/Kramas försiktigt