måndag, februari 26, 2007

Lördagen....





Åh vad häääärligt det var i lördags!!!! Mina tjejer...ni är så underbara o jag stortrivs i ert sällskap, dessutom känns det som vi kännt varann längre än vad vi har!! Nu är det bara resten som ska me! :)



Eftersom det va lite hungriga tjejer blev det fika som första stopp! Detta var underbart....o en större kaloribomb får man nog leta efter! Äppelpaj o alldleles underbar varm choklad med ett litet hjärta i!


Gott med en fet latte!!




Som ni säkert läst på Pendlis blogg blev de ju inga Cheap Mondays oss, jag konstaterade rätt snabb att dom jeansen är till för pinnar! O inte kvinnor.... måste tänka så eftersom jag lacka ur rätt hårt i den där jäkla butiken!! Knökfull var den dessutom, jag fick ju t.o.m. visa stjärten för de förbipasserande! :-)




Dock så blev jag på bättre humör när vi sen fick surpla bärs..... Cian har en fin invand vinkel på bärsarmen där ser jag!!



Mina fiiiiiiiiiiiiiiiina tjejer!!!





På kvällen blev de fest hos svågern!! Trevligt..... o ungefär såhär ser jag ut när jag fått i mig X antal vinglas! :)


Gubben o jag lite blaskiga...... försöker se porriga ut förstås! Snark!!

Ja, som sagt...vi hade en fantastisk dag!! Nu har vi stora planer för framtida träffar!! Känns jättekul!!

Kvällen bjöd på massa vin o massa smörgåstårta, gårdagen blev de inget annat skoj förutom TV, film o ligga på sängen! Gubben va magjsuk dessutom så söndagen var väl sådär enligt min mening!

Idag kommer mina härliga ungar, har längtat sååå mycket!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att ni bjuder på bilderna,jättekul att se :)

Ser fram emot att få joina som sagt :)

Kul med party och gubben din ser nog lite blek ut redan där så magsjukan va nog på lur,stackars.

Hoppas du klarar dig,håller tummar för att du har stålmage och att den är väl desinficierad sen helgens drycker haha :D))

/Kram

Anonym sa...

Fy fan va snygg du blev me lugg!!

Å jaaa, vi måste planera en ny dejt SNART. Så himla roligt.

Den där bilden på mig och Cian ser heeeeemsk ut. Asså inte Cian då rå utan jag. Herregud vilket skrynkligt ansikte. Uuuuhhhh.

Massa kramar!!!

Ps. Om jag tar mig till Åhlens någon dag, kan jag slå en pling så kanske vi kan ta en java? Ds.

Anonym sa...

såg ut som ni hade skoj på festen.
kram Ulrica

Anonym sa...

Uhuhuhu jag ser ut som en häst...

/Cian

niinis sa...

Garbo: Ja..han va nog risig här redan... stackars! Ja, håll tummar för o slippa den skiten...uäk! Ska bli så skoj nästa gång när fler är me... kramis

Pendlis: Ja, jag har mina ryck när jag hugger av luggfan titt som tätt, sen rå-ångrar jag mig varje gång! Men men, det börjar bli en vana det där....

Inte säga så, jag tycker du ser skitcool ut... o glad!

O klart att du ringer om java om du ändå är här gumsan! Guuu va trevligt!!

Ulrica: Ja det va skoj som tusan.... men trött dan efter! Smällar man får ta, kostar o ligga på topp! :)

Cian: NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ lägg av!!!! Ni e jättefina o sluta säga så.....

mumrik sa...

Japp...en massa bilder bidde det och precis som pendelilskan säger...en massa skrynklor var det...och inte blir de färre med tiden...

Ahhh...another day as a complete asshole...life is good today...

niinis sa...

Mumrik: Asshole it is!!!