onsdag, februari 28, 2007

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Första skoldagen är avklarad!!

Han ringde nyss o kvittrade i mitt öra..... ! Han lät så glad o nöjd.....

"Mamma, får jag följa med Samuel hem? Visst kommer du ihåg var han bodde?"

Jag blir helt överrumplad av denna glada filur som sjunger i örat på mig.... glömmer bort var Samule bor, får adressen och ska hämta honom efter jag hämtat lillebror på skolan!

Nu kom en skön ljus lycka in i bröstet på mig!!

VI FIXAR DET HÄR MAMMAS LILLA GRABB!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhhhh vad skönt..
Hoppas det håller sej så här..

Nu har jag ju bara träffat dina grabbar lite kort en gång men de verkar vara väldigt trygga båda två..

KRRAAAAM

/Cian

Anonym sa...

Iiiiihhhhhhhhhh vad härligt!!
Nu ler jag också igen :)

niinis sa...

Jaaaaa...vet ni hur skönt det känns..??

Som att den värsta dagen är avklarad, nu vet han att han fixar det... sen att det inte bara är borta nu men vi är på väg åt rätt håll!! GÖTT!!!

Ni e så goa mina tjejer...*tycker om*

Anonym sa...

Såklart ni klarar det här.. det är jag övertygad om!!!

kram Ulrica