fredag, februari 02, 2007

HEEEEEELG!!!


Hefner vill vika ut Posh i Playboy

SNAAAARK!
Vill man ha bengetar?




Skitsamma, blev bara lite förvånad när jag läste det..... trodde faktiskt att Hefner gillade runda tjejer...

Jahapp, fredag....lalllallaaaaaalllaaaallaaaaaaa....
Det ska bli JÄTTESKÖNT med helg! Jag behöver ladda alla mina batterier känner jag! Den här årstiden är inte bra för mitt sinne, har aldrig varit!

Har precis läst kompisens resdagbok som är i THAILAND! Helt underbara bilder från kvällningen på stranden, smaskiga drinkar med parasoller i.... stora filtar, par som ligger bredvid varann o njuter av kvällsbrisen...

GAAAAAAAH!!!!

Vad hittas det på i helgen då?!
Tvättkorgen är i stort behov av en tömning! Det känns ju jäkligt kul att ha som plan för helgen :(
Stora sonen ska kolla semifinal i innebandy på lördag, PIXBO mot några....???? Ingen match för hans del alltså.
Lilla sonen är nog nöjd bara vi tar oss till pulkabacken eller om han får fika o äta skumrulle! Han älskar o fika....undra vem han ärvt det av?!

Mannen då...... jaa hörni, det hemska har hänt att han ju faktiskt varit sjuk i veckan! Det har vart såååååååå synd om honom! Han har legat o kippat efter luft i soffan.... När jag varit på mitt skithumör (PMS) så har jag velat skrika åt han att "Vaihelskotta!!! Jag va förkyld i 3 månader, kom igen nu!!!" När jag har vart snäll så har jag klappat han på pannan o pratat med len ton..... LILLA HJÄRTAT, de ääääääär synd om han när han är förkyld!

Kort & gott.... det blir en lugn helg!

KAFFE (snor cians slut)





6 kommentarer:

Unknown sa...

Usch han är en äcklig peddo-gubbe..
Och peddo-gubbar gillar väl små flickor med midjemått som sju:åringar??

Läste du om vad äckelgubben sa om att Kelly Osborne drömde om att vika ut sej i playboy??
"Så mycket retuscherar inte ens vi"

Snacka om att ta ner henne på jorden och ge henne komplex..


Ja gumman det är FREEEEDAG
Har oxå en full tvättkorg *blöök*
Och ett skitigt hem..Det är inte bara stökigt..nu är det skitigt vilket innebär en dejt med golvmoppen..

Kraaaam

niinis sa...

USCH.... snuskgubbe! Att han ens får hålla på..idiot!

Jaa...visst är det trist me städ, helst när det bara måste göras!!

Har vi kommit från till nåt datum tro???

Kraaaam

Anonym sa...

Om jag under hot tvingades välja skulle jag hellre se Posh än Linda Rosing i ett utvik. Säga vad man vill om Hefner men lyckats med sitt imperium har han i alla fall gjort. Jag kan inte fatta hur han ser skillnad på alla tjejer i sitt mansion. Jag tycker de ser likadana ut allihop. Han är ju ändå 80 eller nåt.

Helgen blir lugn och fin med tema mat.

Hade varit kul att åkt lite pulka men vi har ingen snö kvar och just det ja, vi har ingen pulka heller. Men en gammal stjärtlapp tror jag vi har i förrådet.

Ha en trevlig helg. Kram

Anonym sa...

Uh! Posch att hon överhuvudtaget står upprätt människan!

Jaha,här får man ägna sig åt jobbet i helgen,får kanske till o med slänga in nån extranatt med tanke på att jag håller på att bunkra familjen i fattigdom :/

Ha en fin helg nu/Kram

Anonym sa...

Äh Kelly Osborne är ju minst lika äcklig...

Näääääääääääääääääääääääääääää. Nu var jag taskig kanske.

Ja nu är det helg och en annan skall också tvätta. Men även skojiga saker som att torka snoriga näsor, mata små munnar med Bricanyl, vakna flera gånger per natt och ge febernedsättande. Osv osv.

JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ SJUKA BARN att jag måste skrika högt snart asså.

Arrrgggghhhh

Anonym sa...

Skönt att du börjar bli dig själv igen. Trevlig helg :)