måndag, februari 05, 2007

mÅndAg......

Måndag..... suger inte så farligt mycket som den brukar av nån konstig anledning.....

Å andra sidan hade den ju kunnat börja bättre, en offert som redan gått ut och kunden oxå godtagit visade sig i slutändan på fakturan vi fick va helt fel.... det innebär 15 000 kr mer än vi offererat.....vems fel blev det enligt pappsen...joooo...nästan mitt! Men jag har ju fått dessa prisuppgifter och inget annat, har ringt och det skulle tydligen regleras...THANK YOU GOD, inte så sugen på o hosta upp 15 000...även om jag inte tror att jag behöver det men ändå!!

Kaffekokaren är sönder......... allas rutiner gick fullständigt åt skogen!! Fick rota fram nån gammal jäkel vi kasserat så att alla fick sin morronkopp, detta mina vänner ställer till mer problem än man tror! O vems fel ble det då...jo..nästan mitt.... jäkla gubbar!
Tur man är finne o vågar ryta ifrån! KOKA ERT EGET JÄVLA KAFFE FRÅN O MED NU funkar ganska bra.....

Annars så är det mesta sig likt, i helgen ser vi fram emot o få gifta bort bästa vännen!!
Det höll nästan på att gå åt skogen de å.... på möhippan råkade vi passera butiken hon köpt bröllopsklänning ifrån. KONKURS stod det på dörren med stora bokstäver. Klänningen är betald o klar, hänger dock kvar i butiken för att vid "dax" justeras som det behövs. Å det var inte det lättaste att få loss den även fast den var betald... det blev konsumentlagar och jurister som fick ta det sista avgörandet! Nu har hon ändå klänningen.....

Fan va trist det mesta är nu, det händer lixom ingenting.... är det nån annan som känner så? Eller är det jag som är depimerad???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du älskling... jag håller med... det mesta känns trist nu. Är det årstiden? Jag vill inte tro det för jag gillar ju vintern. Men det har ju inte varit någon vinter å andra sidan. Snart är det vår igen och det gör ju alla glada igen iaf.

Jag har också en fest att se fram emot på lördag - alltid nåt :)

Å stå på dig nu vännen, gubbjävlarna får koka sitt eget kaffe!

KRAM

niinis sa...

Ja... nåt vajsing är det!!

Just ja...partaj för dig oxå, känns gött o veta att du drar klackarna i taket samtidigt som mig...då får vi bakisblogga sen :)

Kraaaaaaaaaaaaam till dig!

Anonym sa...

Jag bor i Örebro, jag känner mig alltid lite deprimerad...

Anonym sa...

Idag hr jag vaknat på fel sida..Grrr...Mina gubbar tassar på tå utanför mitt rum just nu :)

De vet att det smäller....Snart..Jag är SÅÅÅÅ arg just idag..Speciellt på en av dem....

Kram