måndag, februari 19, 2007

Inget särskilt!

Hemma med sjuka barn...... VABBAR......

Nu är det den stores tur att ha lite feber o känna sig lite hängig, sportlovs vecka o allt! Men, är det som på lillebror håller det sig bara idag sen är det över.....

Och som sig bör när jag är hemma "kliar" det i hela kroppen för att man så gärna vill göra nåt vettigt! Tvätta, putsa fönster, sälja nåt...... vad som helst! Varför kan man inte bara koppla av, lägga sig på sängen, kolla film o käka chips! NEPP.... då glider alla jävla måsten in.... Inte slappa en hel dag...måste få nåt vettigt gjort! Inte äta chips för då blir man tjock!

Men o sitta här hör väl till nåt vettigt??

Helgen var lugn. Det blev LETS DANCE i fredags.... helt orolig för stackars Lasse som såg allt annat än fräsch ut! Han vill ju bli hemröstad så SNÄLLA svenska folket, låt han gå!!!

I lördags var det fotbollsmatch o 60 årsfirande! Drack 2 glas RÖTT VIN efter att ha haft en hel vit månad! WOOOOOOOOOOOOW...vad sägs om det....... inte illa va? Oh fy satan så GÖTT de va...tyckte nog att jag kände mig lite blaskig på dom 2 glasen! :) Det blir billigt o hålla upp me spriten märker jag!
Vi hann hem till melodifestivalen...... SNAAAAARK! Varför diggar inte jag nå låtar för??? Jag tycker liksom inte att nån är sådär riktigt bra.... allt känns som plagiat! Kolla Magnus låt....snacka om ERASURE / PET SHOP BOYS kopia...... Sebastian låter som han alltid har gjort.... för o inte snacka om Nanne "Håret" Grönwall.... hon ser ut som ett penntroll hela hon!

Näää.... ska skita i o prata om det där jäkla melodifestivalen, jag gnäller ju ändå på det mesta!

IDAG: 2 dagar utan cigg!!! Hjälp.........känns om om jag vill knata ner o ta en nu faktiskt! Detta var jobbigt....



4 kommentarer:

Anonym sa...

Inga chips och inga cigg??!! Det låter tufft, du fick åtminstone i dig lite rödvin i helgen, det är bra för dig. Jag är mycket svag för rödvin men jag blir oftast väldigt trött efter ett par glas och får varva varannan vatten och ett järn.

Melodifestivalen, vad säger man. Penntroll var ordet, där var vi mycket överens ser jag.

Annat var det förr då melodifestivalen bara var en kväll och man laddade till tusen. Mittuppslaget på Expressen ägnade man sig till att fylla i vad man tyckte. Nu står det bara massa skvaller och smutskastning om artisterna, fast på nätet i stället.

Det VAR bättre förr, i alla fall i det avseendet.

Anonym sa...

Håller med Er...Penntroll..

Ja visst fasiken var det bättre förr???

Kraaam

/Cian

Anonym sa...

Å vad du e duktig! Hoppas det håller i sig ditt cigguppehåll :) Go girl!

Vaffö inte slänga dig på soffan med en påse "Fullkorns"?? chips så kanske du vågar trotsa ditt dåliga samvete ;)
Det e ju när man vilar dom bästa ideerna kläcks! :D

/Kram
Håller med,rödvin är den bästa alkoholhaltiga drycken *njuter*

Anonym sa...

Oj då... du är inte på ditt bästa hör man :) Kanske ciggen?

Håller inte med ang. Melodifestivalen. Tyckte att den här omgången var himla bra (dock ingen som tar The Ark). Å jag gillade Magnus' låt som för mig kändes nostalgisk då han lät som Morten Harket i A-ha.

Håller dock med om Brandeby. Skicka hem honom nu. Han får väl hjärtattack om han fortsätter. Harald brann ju för det där. Tyckte så synd om honom.

Tjing kalsing.