tisdag, februari 13, 2007

The only way is up!!!

Vill börja med o tacka för allt fint stöd jag får från er!! Den enda vägen nu är uppåt..... vi vilar med barnagörandet ett tag nu.... eller själva barnagörandet hoppas jag fortsätter men ni fattar vad jag menar!

Idag får man vara hemma o vila sig själv lite.... Elliot e lite hängig så han fick oxå stanna hemma med mamsen!

Vila o vila.... jag har ju som sagt lite svårt för o vila så jag håller på o stökar i vår klädkammare, nu ska det bli ordning därinne! Herregud vad med kläder man har, jag fattar inte... jag använder ju inte ens hälften tamejtusan! Men orka sortera o dona...fy va jobbigt! Jag hänger upp allt o så får det bli en rensning i vår när den nya garderoben ska införskaffas...hehe!

Nu ska jag fortsätta.... elliot ville visst alla hjärtans dag pyssla oxå..... det blir väl till o klippa ut 147 st hjärtan o måla dom rosa eller nåt.....

Kram N

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att du håller dig sysselsatt även om det är något så tråkigt som städ av klädkammare.

Du ska se att det blir bättre, inte med kläderna, men med dig. Ta igen dig lite och i sinom tid kommer det nya lägen.

Glad Alla Hjärtans Dag till dig och Elliot, hoppas ni gör många och fina hjärtan.

Anonym sa...

Fy fan vad du är cool Niinis. Vilken himla power du besitter!! Kan du inte ge mig någon procent av det där jävlar-anammat?

Du är en järnlady gumman och oavsett vad framtiden visar så fixar du biffen. Jag är övertygad...

... och du har blivit lite av en idealkvinna för mig.

Massa kramar å kindpussar /fru P

Unknown sa...

Jag säjer bara PÖSS!!!!! Så det så...

De andra skrev så bra så jag kom inte på nåt annat... ;)

Anonym sa...

Näheje! vad är det jag läser :(
Stackars er,vet ju så väl hur jävligt det känns.
Å vad lessen jag blir för er skull.

Men som du säger "the only way is up" man kan inte ge upp heller,man har ju annat att tänka på oxå,vägen går bara framåt helt enkelt,bara knata på och låta såren läka.

Lilla söta du,kramar om jättelänge och sen önskar jag att du får nåt riktigt fint idag på alla hjärtansdagen /Kramar