tisdag, februari 20, 2007

En dag i Niinis liv!

Hallojsan...... fint väder hos oss här! Solen skiner....men nu kan den här vita skiten smälta bort så det blir vååååååååååååååååår!!!

Jag har ett nytt projekt idag..... jag har fotat hela min förmiddag, tänkte ni skulle få ta del av en heldag med Niinis! Tänkte att jag lägger in bilder o lite text ikväll...... ifall nu nån skulle va intresserad! ;)

Hittills känns det som en vanlig dag........

Idén kommer från Ulrica........ hm, jag vet inte hur man gör så att själva adressen kan ändras till ett namn som man bara klickar på! Har sett att du gör så Cian?????? Hjälp........ jag e UFO, jag vet!

Nåja.......dessutom känner jag mig mogen att lägga in bilder på mig själv här, själva anonymiteten känns sen långt tillbaka försvunnen....har ju faktiskt träffat några av ER! :)

Puss & Kram så länge!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad jag längtar till i kväll dåra! :)

Nu ska jag hoppa upp på min motionscykel och trampa luft en 30 min :D)))

Anonym sa...

Du skriver nånting
Säj "blobb"
sen markerar du ordet och går på nånting som ser ut som en liten gubbi verktygsfältet
Då kommer det upp en ruta där du skriver in adressen och OK!!

Då kommer ordet "blobb" att vara markerat och när man klickar på den sen så kommer man till den sidan du la in :)

Lätt plätt pannkaka när man väl kan det

Ser fram emot ikväll..

Ja det blir dagtid..Och jaaa jag ska köpa ett par jeans...

:)
Kraaam

/Cian

Anonym sa...

gubbe sklle det ju stå..

/Cian

niinis sa...

Garbo: Åh vad duktig du e!!! Impad.... jag vill ha nån sån mackapär hemma som jag kan trampa luft på!!

Cian: Tack...ska öva inför nästa inlägg!!

KANONKUL på lördag..... man kan väl dricka bärs dagtid oxå va?? Haha... närå, du skulle ju ha Plutt med dig, ska jag ta en stor mössa eller blondera mig???

Kram på er tjejer!

Anonym sa...

Det skall bli kul, ser fram emot detta :) Är det en bättre begagnad finsk rockerbrud vi kommer att få se? ;)

niinis sa...

Chris: Hahahahahahahahahaaaaaaaaaa....... ja, där slog du nog huvudet på spiken! Hahahahaaaa.... men du får det o låta riktigt kasst! Bättre begagnad.... fnyyyys! :D Dagens garv är avklarad!!!!

Anonym sa...

Å du verkar vara på strålande! Du smittar av dig, tack gumman. Ser fram emot en massa bilder. JAG ÄR JÄTTEINTRESSERAD :)

Kram från en ledsen

Anonym sa...

Å jag lovar allihopa; hon är värsta puman :)

Anonym sa...

Nejdå, jag gillar finska rockersbrudar. Har råkat ut för en och annan i mina dagar. Det var lite av en trend för mig i några år innan jag träffade frugan :)

niinis sa...

Pendlis: RUSADE in på din blogg..... massor med varma kramar till dig hjärtat! Vi finns här för dig!

Å tack för det där med puman :)

Chris: Hahaha, jahaaa... en trend??

Anonym sa...

Du är GRYM. Tack.

Vi får kramas på riktigt på lördag! Skall jag hoppa på samma tåg som dig kanske? Eller tar du bilen?

Kramar i massor.

Anonym sa...

12:11 går ett tåg från dig till stan, är i stan 12:53. Perfa. Jag hoppar på hos mig 12:26.

Första vagnen?

Kram.

Anonym sa...

Det var inte mitt fel, det var de som hoppade på mig. SÅKLART!! :D

Anonym sa...

Jag skriver upp din mobil och raderar direkt.

Du får ett sms av mig inom kort :)

KRAM.

Anonym sa...

Kul med bilder.

Tittar in senare igen.

Tyvärr kan jag inte medverka på shopping och ölrundan i helgen. Det får bli en annan gång.

Kram

Anonym sa...

Klockan är 19:52 och inga bilder ännu... väntar iiiivrigt ;)

Anonym sa...

Åh vad roligt, ser fram emot att få se fotona :)

Blev ju lite sugen själv på att göra så men eftersom jag vill vara lite anonym så får jag nog lägga den tanken åt sidan... Får nöja mig med att plåga mina bloggvänner med foton från mina resor istället :D

Anonym sa...

Blir det popcorn i TV-soffan eller dammsugning i raffset? Spänningen är olidlig...