tisdag, maj 02, 2006

Sliten Ninis...

Pust stånk stön....

Tillbaka på jobbet, inget o göra åt, bita i det sura äpplet o köra på! Haft en wonderful helg med tjejerna, ändå en av de lugnaste för mig personligen! Det är väl så när man snart ska gifta sig antar jag.... ;)

Annars kan jag rekommendera singelfolk att åka, i alla fall om man är tjej. Ca 95 % killar...o då är jag helt allvarlig! Va? Hur kan det vara så? Varför vill inte fler tjejer ha kul kan man undra?

Det var skönt att komma hem igen, tilbaka till verkligheten.... 2 jättenöjda barn som lossaspappa underhållit till tänderna. Toys R Us, bad i örebro, jordgubbar o mjölk o promenader upp till favvofiket. HAN har varit en facitlossaspappa!! TACK FÖR DET!!!

Nästan så man får lite dåligt samvete.........typiskt morsor!

Nu får man väl betala tillbaka gissar jag ;)

Inga kommentarer: