onsdag, maj 03, 2006

Stranden?

Vafasen.... är det om några veckor vi ska ligga på stranden i bara bikinis eller? Kom på att man kan ligga på en strand nångång i juni!

Det kommer inte o gå... fan! Måste börja göra något åt den här calzonen som smugit sig på mig, varför och var kom den ifrån?! Har inte tyckt att jag haft en extra stor calzone förut...bara typ en barn calzone!

Börjar känna något av en panikrysning i ryggraden....

Dessutom e ju HAN bara 25.... och brevid honom vill man ju känna att man är lite HOT liksom! Tror att jag kan glömma det! Måste börja leta avlägsna stränder. Det innebär längre färd med bilen, dyrare bensin för varje dag och kanske att man ligger alldeles själv...o läser bilagor om platta magar.

Hjälper inte att jag köper bilagor som det står att jag ska gå ner 7 kilo på 7 veckor! Ibland tror jag att jag faktiskt är så blåst att om jag bara köper tidningen måste man ju redan tappat 4 kilo liksom...suck!

Eller egentligen, skit i kilona, ta bort min calzone så blir jag mer än övernöjd!!!

3 kommentarer:

mumrik sa...

Om du ligger på magen, så blir den väl platt? Den syns åtminstone inte. :)

niinis sa...

Tänk vilken kolsvart rygg man skulle få då...eller kanske väldans röd!?

Ett riktigt bra knep dock! ;)

Unknown sa...

Kör mitt knep..

En semi-våtdräkt *skratt*