måndag, maj 22, 2006

Bröllop....


Bröllop i lördags...

I fredags åkte jag till stockholm för att inhandla klänning. Slutade tidigt...kändes skönt o veta att man hade lite tid på sig, stockholm måste man väl hitta nånting relativt snabbt! Näääääääää..... paniken närmade sig när klockan va tio i sju på kvällen. Affärerna skulle va öppna i 10 minuter till.... Det blev till o riva på sig en klänning snabbt, springa in på skoaffären o grabba tag i första bästa skorna! PUST.... Det blev okej men långt ifrån bra! BLÄÄÄÄ!!!

Bröllopet var sååååååååååååååååååååå vackert! Jag grät floder.... Jag var hos bruden tidigt på morgonen och gjorde i ordning henne, fruktansvärt vacker...(kan man uttrycka det så)...

Regnet öste ner när vi vandrade mot klippan där de skulle vigas. I samma sekund som brudparet var på väg upp för klippan sprack himlen upp och solen gassade! OTROLIGT!!!

Hade inte planerat att hålla något tal...men kände ju längre kvällen gled att jag MÅSTE. Har känt henne alldeles för länge för att tillåta mig själv o va så feg!
Det gick jättebra, tror att jag får igen sen när det är min tur! :)

Längtar tills det är min tur.... ser fram emot denna dag! SHIT vad kul!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh vad fint...Jag vill oxå gifta mej :)
Hoppsan då..jag är visst gift :)

Näää vi träffades inte :(

Vilding blev magsjuk...42 blöjor på en helg vad säjs om det?

Känns som om jag har tillbringat helgen med att byta blöja och tvätta

Tråkigt...

niinis sa...

Nämen lilla plutten...fyyy!

Då får vi väl styra upp en ny träff hörrni?!

Mås det bättre nu tro???

Unknown sa...

Tycker jag apselut...:)

Anonym sa...

Håller med om att bröllop är kul. Mitt eget var hysteriskt roligt. Det tror man kanske inte innan man provat :)

mumrik sa...

Kan man säga skitgott...så... :)