torsdag, maj 11, 2006

Jag längtar just nu efter...

* En dag där inget är inplanerat. Ibland har jag jobbigt med dagar som har en massa måsten. Längtar efter en dag då vi styr dit näsan pekar, packar kanske med oss en picknick, ligger i en park där barnen har massor av kompisar så att jag helt ostört kan kolla upp i himlen o tänka bara roliga tankar!

* Pengar.... usch, jag hatar nästan ordet "pengar" ibland. Ska hitta på ett nytt namn. Mögel kanske. Mögel är inget nyttigt, det växer på sådant som blir gammalt. Så är pengar för mig...onyttigt och så börjar det växa mögel på det om jag håller i dom för länge!

*Mitt bröllop. Jag vill gifta mig, jag längtar till den dagen. OBS: Förutsatt att punkten nedanför besannas.

* Efter en smal och lagom tränad kropp. Smala armar... en lagom platt mage... rumpan är rätt ok men gärna lite fastare! Jag längtar efter en späd kropp som får plats i små små storlekar!

* En låååång helg, med toksoligt väder....alla bästa vännerna nära och kanske en beachvolleymatch där mitt lag vinner.

....................................LÄNGTAR!!!!!

11 kommentarer:

mumrik sa...

Själv längtar jag till ett liv fritt från bekymmer...vänta, det har jag ju nästan uppnått redan. Ok, då längtar jag efter en söt tjej...fasen, det var ju också i stort sett avklarat. Då längtar jag till Mugello och en körklar Ducati 998SP :P

(Mugello är en racerbana)

Anonym sa...

Håller med!! jag blir TOKIG när kalendern bara fyller sig nästan själv och det är bara att stressa ihjäl sig....eller vi skiter i det och tar en picknick ist.

Anonym sa...

Hade en sån helg nu den senaste som du beskrev. Det gjorde underverk med själen men framförallt humöret. Och du, mögel är ett bra ord tycker jag. Det är ju riktigt gott när det hamnar på ost.

Unknown sa...

Hade oxå en sån helg förra helgen...jätteskööönt

Det bästa är att det kommer bli en sån helg till nu...Absolut INGET inplanerat..

niinis sa...

Robban: Skönt med ett bekymmerslöst liv..o tjej.. Men då har du ju lite att jobba påra! En sån bil växer väl inte på träd...

Lillahon: Gärna för mig, skiter i föräldramötet o klippningen jag skulle klara av ikväll :(

Christopher: Haha, mögel på ost...undra vad man kan betala me det?

Cian: Min helg består av lör: kommunmästerskap sön: fotbollsmatch...allt är ungarnas fritidsintressen... var tog mina vägen ;)

mumrik sa...

Bil? Ducati är ju motorcyklar...i don't want no stenkin' cars... :)

Anonym sa...

Jag vill vara miljonär i ett varmt land. Eller i alla fall att bara behöva jobba lite.

niinis sa...

Robban: Haha...oj, jahaa en motorcykel. Här hänger man med tydligen ;)

Alis: Visst vore det helt fantastiskt underbart med några miljoner och leva i utlandet. Måste börja spela poker eller i alla fall patians för o komma dit nångång...

Anonym sa...

Jag har inget pokerfejs...

Onesama sa...

Jag längtar efter en kusinfri tillvaro. Där ingen stökar i mitt kök eller ockuperar mitt badrum.

Givetvis hade det ju inte varit helt fel att bli ekonomiskt oberoende skaffa en segelbåt och kasta ankar utanför Vanuvadå ön som Robban propagerar för.;)

Unknown sa...

TREVLIG HELG!!!!!!