torsdag, maj 04, 2006

Skoproblem!

Idag har man haft sin första fikarast UTE!!!

Detta är underbart, mer mer mer..... kom på att man kanske skulle behöva köpa sig ett par nya skor, tjejerna på stan springer omkring i små små ballerina skor! VILL HA!!!

Jag som beklagade mig så för min calzone mage igår, kasta i mig en "du chef" på lunchen! Tyckte att jag skulle belöna mig själv! För vad??? Vet fasen inte själv... Jag e kass, så ere bara! Fy vilket trist samtalsämne...

Nya skor då? Jag är så konstig med skor, svårt att hitta några eftersom jag är så bestämd i mitt huvud hur dom ska se ut. Hittar jag inte såna blir jag sur och ilsken o skiter i det helt och hållet! Kompromissa hit och kompromissa dit, när ska man få exakt som man vill?

Nu längtar jag efter en stor uteservering med massa vackra människor i snygga solglajjor....och en riktigt kall "a la Carlsberg" öl framför mig!! SLURP!!! Sist men inte minst ett par riktigt schyssta skor på fötterna!

4 kommentarer:

Unknown sa...

känner igen det där med skorna...

Har oxå en "bild" i huvudet om hur de ska se ut och när jag inte hittar dem blir jag sur...

Skönt med utefika..Hoppas det blir bra väder i helgen så att jag och ena styvisen kan dra och fiska :)

Kram

niinis sa...

Fiska.... oh, de e ju hur mysigt som helst! Mycket myggolja, riktigt bra drag till spöt och kaffe o mackor...mmm...LYCKA!

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»