tisdag, maj 09, 2006

Kiropraktorn.

Var hos kiropraktorn igår, jag hör nog till den udda skaran som gillar när man "vrider" nacken sådär otäckt. Kan ju bero på att jag alltid haft lite bekymmer med nacke o rygg... Åååh, hade tydligen inte varit där på 2 och ett halvt år...började bli dax. Efteråt är jag som vanligt mer eller mindre "hög", knallröd i ansiktet och känner mig galet groggy!

Tror ni inte att jag nyser av full kraft i morse...javisst, då hamna allt helt snett igen!! Faaan.... av en nysning liksom!? Snacka om o nysa som en hel karl, men det är ju sååå skönt när man får släppa på ordentligt!! Man ska inte hålla inne har jag hört, inte bra för skallen!! Förstår inte dessa människor som låter som om dom håller på o spränga näsan. Dessutom trycks ögonen ut en dec...

Har nästa tid nästa måndag så jag får väl stå ut till dess....suck! Inga snabba vändningar på skallen på en vecka alltså.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det är skönt när man får knäcka till lite...Jag är oxå en sån där "knakig" människa.

Har ni ändrat datum för bröllopet?
Var det inte den 24 Aug?
Syrran gifter sej oxå den 26...

Kram

niinis sa...

Neeeej.... vi sa fel från början, 26 augusti o inget annat. Bra koll man har va? HAhaha...

Onesama sa...

Vilken tur att man föddes perfekt, helt utan skavanker. ;)

niinis sa...

Ja... här har vi fått berätta om våra "åldriga" nackar :)

Tyvärr så verkar inte alla vara lika smärta som onesama ;)

Fasen oxå....