måndag, maj 15, 2006

CYKELMARODÖRER!!

Fick ju en ny cykel för ca 2 veckor sen... HAN fick den men den är mer tjejhoj än en killhoj. Kanon, har t.o.m cyklat till jobbet. Jätteskönt....

I lördags var hela familjen på lite grillpartaj.... väl hemma så hade grannen rövarkulefest på gården. Pratade en liten stund...bla om volymen på musiken. Vi är inte några surgrannar varför vi sa att det va helt ok. Är man på övervåningen så hör man inte så jättemycket.

På morgonen skulle vi på stora sonens fotbollsmatch, stressade o lillsonen överlycklig för att hela familjen skulle cykla. TROR ni inte att nån jäääävel snott cykeln igen!!!!!!!! VA????

HAN blev helt galen o plinga på grannen....utan att grannen vågade sig på att öppna. Han fortsatte plinga under hela dagen. Till slut skrev han en liten lapp o la i grannens brevlåda... typ något i stil med, låt mig citera:

"Vet att ni hade fest här igår så nån av er har snott min cykel, hör av DIG!"

I morse gick jag upp, satte på radion o kollade ut på gården. Utan linser ser jag typ att det är ljust...skymtar dock något konstigt...

I med linserna, och vet ni?????????

Där stod det två cyklar, ställda mot en vägg...långt ifrån cykelstället... En av dom var vår!!!! Dessutom hade dom väl snott en till som var tillbakaställd...

Vet inte om man ska bli förbannad eller glad.... glad för att den är tillbaka men riktigt jäkla lack för att dom fräcka jäklarna snott den!!! Efter att vi va schyssta me volymen o allt....jädra ungdomar, va????!!!

De må va att jag låter som jag vore 55 nu.... men alltså...nån motta får det nog vara på dagens ungdom :( eller????






4 kommentarer:

Anonym sa...

Skär sönder deras mopeddäck. På dom bara. Det är för lite familjefejder i dagens samhälle :)

niinis sa...

Jaaa... känner mig nästan farlig ska du veta. Hade jag fått tag på den jäkeln hade han nog åtminstone blivit luggad the old fashion grandma way!!!

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»