tisdag, maj 23, 2006

Partyn?

Igår var jag på fotparty.... mamma hade fixat! Kom en dam som la en massa gucka i påsar som man skulle ha fötterna i.... Kändes konstigt, först så blev fötterna varma, sen sticktes det o sen blev det kallt! Någon slags tee tree oil (tror jag det heter) och aloe vera. Rummet stank av denna olja.... Fötterna blev väl sköna o lena, vet inte jag!

Slutade med att jag köpte nå rengöringsmedel istället...

Vet inte riktigt hur dessa partyn egentligen är upplagda? Är tanken att man smörjer en massa grejer o avslutas med att man köper nåt helt annat?!

Jag har själv varit försäljare av herbalife. Man gick ner 5 kilo på en månad o så mådde man som en prinsessa... Jag trodde stenhårt på produkten varför jag tror att jag sålde rätt bra. På mitt första party sålde jag för 12000:-. Jag fick hälften.... PAH! Lättförtjänade pengar... Mitt problem var nog o få ihop folk. Jag hatar o ringa in folk som gör allt annat än tror på det man har o sälja! Då är de nästan så jag blir förbannad o säger...skit i det då... va tjock... ;)

Har varit på många partyn! Tupperware (hade köket fullt me plastbyttor, tror att barnen till slut tog allt till sandlådan, dyra leksaker), Kryddpartyn (jättegoda kryddor som tog slut alldeles för fort), Strump partyn (behövs ju alltid), Ljuspartyn ( dyrt men vackert o onödigt på nå sätt)...

Jag tror att jag blir bjuden till alla för att jag är lättpåverkad och för att jag handlar för handlandets skull! En riktig reklam sucker......



4 kommentarer:

Unknown sa...

Hmm jag har bara varit på en massa Dildopartyn jag :)

Skulle verkligen behöva gå på tupperware...Och ljus och strumpor och...

niinis sa...

Vet du...jag har aldrig varit på ett dildoparty. Jag har fått åka till erotikmässan o diverse sexbutiker istället!

Kanske skulle börja sälja sånt istället!?

Anonym sa...

Hmmm, strumpparty. Låter som det krävs en hel del sprit för att det ska bli kul... :)

niinis sa...

Hahaha...ellerhur?! Fy farao..roligare partys har man ju faktiskt varit på :)

Men, tänk om det är ett party där de enda man får ha på sig e strumpor. De vore väl kul ;)