onsdag, maj 17, 2006

HUUUUNGRIG!!!!!!!!!!!!!!

Jag är hungrig.....

....hela tiden sen jag ställde mig på den förbannade vågen! Jag späker min stackars kropp! Den kommer aldrig mer få avnjuta hääärliga kalorier i stora mängder!

Hmm... Låter nog värre än vad det är, har helt enkelt börjat äta rätt. Men min kropp fattar nog ingenting just nu, vart tog alla sockerintag vägen? Var är den där goda mackan på förmiddan...här flög det i en banan istället! Var är cremefraichen? Var är smågodiset....

Kom på mig själv nu....jag har ätit "rätt" sen i förrgår, låter som detta pågått i 17 veckor...näää serru! Det påbörjades för 48 timmar sen....gaaah!!!

Och här sitter jag o känner att jag totalt kastat mig utför stupet...det nyttiga Himalaya stupet... Här och där kommer säkerligen en avsats att vila på men i samma stund jag landar måste jag återigen kasta mig utför. Piiiuuuh!!!

Fy faaan för Himalaya!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Se till att bli gravid igen så är det ingen som bryr sig om vikten :) Dåliga råd är gratis.. :)

niinis sa...

Haha.... ja var det där de bästa rådet du kunde komma med?? Haha...typiskt karlar, enkelt o snabbt! :)

Jag ska väl bli gravid så småningom men orkar knappt tänka mig det heller...då snackar vi inga 10 kilo utan 30 kilo... HUA!

mumrik sa...

Du kan ju alltid hänga på henne här... :)

www.kustrodderskan.se/

Unknown sa...

Hujjeda mej...SÅ mycket motion kan aldrig vara nyttigt...

Niinis...Du behöver ju inte skippa precis allt gott..Du måste få unna dej oxå annars är det ju hopplöst....

Lördagsgodis är bra..Då har man nånting att se fram emot...

niinis sa...

Läste om kustrodderskan....gaaalen flicka det där!! Ja, utan mat i 19 dagar borde göra susen...hur ska man hinna äta om man ska paddla satan runt kusten på 19 dagar...elle fatta jag fel??

Cian. Jag ska ha ätardag, annars får jag psykbryt...längtar redan till COOP o deras gigantiska godishylla!!!

Onesama sa...

Jordgubbar är också godis! Glöm inte det. ;)

mumrik sa...

nu har hon planerat att det skall ta 56 dagar. Och hon skall ha en massa mat med sig på resan. Skall erkänna att jag nog gärna hade hakat på. Just såna där dumma saker är ju bara för roliga att genomföra. :))