tisdag, maj 30, 2006

VÄDRET!!!!

Eftersom jag är lite glad idag dåra..... så känner jag nästan för lite partaj!
En tisdag lixom? HAN ska spela ikväll, vi är barnlediga så jag ska dit o kolla lite. Dom ska spela på ett hamncafé. Vad har man för publik där? Kan det bli helt galet?

Jag sympatiserar mycket inför HANS spelningar.... fjärilar i magen, oro för om det kommer folk och håller rösten? Ser han schysst ut på scenen? ;) Första spelningen han hade drog jag till JC o inhandlade ny NY tröja...en sån sportig baseboll tröja. Tyckte det kunde va coolt o bryta mot det där rockiga! Pricken över I:et var en likadan basebollkeps.

För det första var han så sjukt nervös så han drog ner kepsen för ögonen så ingen såg ansiktet, för det andra exploderade näsan när han tog första meningen i låten. Blodet spruta över hela fiiina vita basebolltröjan! STACKARS! För de tredje drog han micken stenhårt på läppen = fläskläpp! Kanske inte den mest lyckade spelningen me andra ord. Numera lyssnar han inte så mycket på mig... han klär på sig själv! Man kan tydligen inte bestämma över allt....snäs!

Det som kan bli fel inför ikväll är VÄDRET!!!

Vad är detta? När spelningen bokades trodde man ju att man kunde sitta där, zippa på en bärs i stoooora solglajjor! Nu lär man få ta fjällräven regnstället (som jag inte ens har), gummistövlar (har jag inga heller) och en termos me kaffe!

Jag protesterar... ska ta dom små sandalerna och gå ner o zippa på min bärs ändå!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ja ta de små sandalerna och paraplyet...
Bara för att det regnar behöver man inte vira in sej i fjällräven..Man kan vara snygg ändå :)

Have fun.....

Börjar mer och mer överväga Eremitkräftor som husdjur...Det tar emot att köpa en kanin....

Anonym sa...

Irish coffee kanske?... Eller varm glögg...

Anonym sa...

Jobbigt läge. Se till att han får någon öl i sig innan han sjunger, att sjunga nykter när man är nervös låter för jävligt :)

niinis sa...

Cian: Eremitkräftor...ja dom e ju skoj ;)

Alis: Det blev kalla bärs, men det gick i alldeles utmärkt! Annars älskar jag bådadera! Känns trist o behöva dricka det i slutet på MAJ bara...:(

Christopher: Han drack två öl innan... han är ju ändå rätt van o stå på scen. Men nån måste man ju bränna i sig tycker jag.. för o bli lite "soft" bara!

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»