onsdag, maj 31, 2006

Syster, spelning o bröllop

Han svimma av i 2 sekunder, annars gick spelningen bra! Det e sant... som tur va halvsatt han på golvet redan så fallet var inte så synligt! Haha...ja du, mycket ska man va me om och ingenting kommer snart att förvåna mig!
Som vanligt var det iskallt och grannarna runt området klagade på högljutt....snark! Kan inte vår "håla" som redan är så j-a tråkig få ha lite happenings utan att detta ska skrivas insändare om till lokalposten! GAAAH!!!

Innan spelningen gick syster och jag på en krog i "hålan", tog oss lite att äta och en varsin god öl. HEINEKEN...mums! Alltid kul o hänga med syster. Hon är fasicken inte klok tror jag.... Hon har kärleksbekymmer som inte är av denna värld! Pojkvän som hon aldrig får träffa p.g.a. att han periodvis mår psykiskt dåligt. Dom har inte haft sex på 2 månader!!!!!!!! Vafasen är det för förhållande..... unga människor vill väl ha rajtantajtan oftare än så...eller???

Nu är hennes ex oxå inblandad..... (som jag förövrigt fortfarande tycker såååå mycket om). Lillebror nästan! Jag har undermedvetet motarbetat den nya snubben från dag ett! Har inte ens träffat honom och dom har träffats i snart ett år..... konstigt!
Exet...tror jag.... ger syster rajtantajtan...tror jag... hmm, hmrf... AJA! Jag försöker som storasyster ge goda råd, har ju levt 9 år mer än hon och haft en hel del kärleksbekymmer på vägen!
Eftersom jag dock inte är någon DR Phil har jag svårt att vara opartisk, jag vill ju att hon ska må bra och i stort sett så skiter jag i om någon av pojkarna blir sårade.... taskigt kanske, men blod är tjockare än vatten! Hennes historier ger mig en del gråa hår samtidigt som det är värt varenda strå.....skitkul o lyssna på! ;)

Nä...nu ska jag ragga raggare...... eeh va? Jo, jag skulle vilja ha en konvoj av raggarbilar som fraktar mina 100 bröllopsgäster från kyrkan till festlokal! Googlat en del.... svårt o veta hur mycket det kan kosta? Har fått för mig att dom gärna visar upp sina pärlor på en skön cruising! Kan det vara så dyrt då tro...... hoppas inte!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, svimma? Hur gick det till? Eller brukar han göra så? :)

Unknown sa...

Raggare? fan va coolt...

Själv har snålsyster sett till att gifta sej på samma ställe som festen....Så att hon slipper lägga pengar på transporter....

JAG VILL OXÅ ÅKA RAGGARBIL!!!!!

niinis sa...

Christopher: Nja, han satt på huk och tog väl i så luften tog slut.. Har aldrig sett han svimma förut!

Cian: Visst är det coolt! Fick ett prisförslag på 1000 kr per bil, argh... DYRT...det blir 20 000:- för mig!

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»