måndag, maj 29, 2006

SUCK!

Först till den fantastiska nyheten: Eeeehhh..oookeeej... Angelina o Brad fick en flicka i helgen! Nu ska Namibia göra denna dag till en HELGDAG!!!! What??? Vadå helgdag??? Kan det va så simpelt att du bara behöver vara lite snygg o lite känd o nu ska god damn länder börja göra helgdagar av varenda unge som föds....

Erkänner att jag patetiskt nog irriterat mig på denna BRANGELINA story sen Jennifer blev lämnad efter att paret spelat in sin MR & MRS SMITH film.....

Jag gillar väl skvallerblaskor "lagom" mycket... kan tycka att det är ett lagomt nöje i söndags-soffan t ex.... Och denna Brangelina följetong har varit omöjlig att missa. Även fast man bara läser blaskor "lagom" mycket :)

Vet inte vad jag ska säga mer än att ........... jaja, larv!! Dom är oxå "bara" människor...låt barn födas som det gjorts i alla årtusenden, alla föräldrar som fått barn vet att det i all framtid kommer vara deras lilla "helgdag" som kommer firas heeela livet! Räcker inte det??

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ja vad kan man säja?? Dom går oxå på muggen...Haussen runt detta par är otrolig...

En liten söt grej..Vildings kusin fyller år 6 Juni och hon var heelt övertygad om i flera år att det var henne man firade i hela Sverige

/Medlem i Team Aniston ( eller nåt sånt)

niinis sa...

Haha!! Gulligt....

Välkommen hem Cian... läste om dina bravader, fick inte in nåt inlägg tror jag, provar igen!

JUST DET!! Team ANISTON.... o jag som tyckte Angelina va så bra o snygg förut... skit oxå ;)

Anonym sa...

Hmm, jag hänger inte med här. Skulle ett land göra en dag till helgdag på grund av detta. Det kan jag inte tro på. Måste vara en missuppfattning. Vart har du läst det?

niinis sa...

Gå in på aftonbladet o kolla... sen har radion pratat om denna fantastiska händelse hela morgonen..

Galet va?

mumrik sa...

Hmm...sen när började aftonbladet att granska de uppgifter som de trycker?

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»