tisdag, maj 09, 2006

Var är min cykel??

Nu var det längesen den försvann...men blir så lessen för att jag VERKLIGEN skulle behöva den nu!! Ställde den på järnvägsstationen när jag skulle åka till Sthlm. Väl hemma märkte jag att nån idiot tagit den!

Min minsta son har precis lärt sig cykla ordentligt och vill jättegärna öva massor. Nu råkar ju inte mamma vara elittränad så att hon orkar springa brevid sin son utan skulle gärna föredra en cykel hon oxå! Lovar att jag redan sprungit gata upp och gata ner när sonen väl skulle läras upp! Grannarna har dragit lite på munnen när dom kollat ut från fönstret och sett en illröd flåsande mamma med spretande hår och byxorna nerhasandes mot knäna av allt spring!

Nu känner jag att om jag skulle få tag på den j-eln som tagit den så lovar jag att han skulle kunna få göra det istället för mig!!! Gärna ett litet koppel som sitter fast runt halsen på denna människa, fast i sonens cykel! Sen skulle sonen få precis som han vill, cykla alla kvällar i veckan, flera timmar varje gång, gata upp och gata ner, ut på landet, hem igen, uppför, nedför och fortare och fortare för varje dag!

Sen får vi se hur j-a roligt det är att sno andras cyklar?!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»