tisdag, maj 30, 2006

LYCKA!

Mammahjärtat är glatt idag!!!!

Vi har varit på BUP med stora sonen.... han fick en konstig oro i kroppen. Antar att det är efter separationer och diverse problem med deras pappa. Han var deprimerad en del efter vår separation. Idag mår han bra och är en otroligt bra pappa till våra barn! Den stora sonen är och har alltid varit väldigt mån om sina nära o kära. Mår dom dåligt så gör han oxå det...

Jag tror att hans lilla hjärta inte riktigt orkade bära alla oro vilket resulterade i att han blev tillbakadragen, mycket lessen, skulle vi t ex gå på fest så var han fruktansvärt orolig att nåt skulle hända oss o ch så ville han knappt leka med sina vänner. Han som alltid varit jordens solstråle. Alltid farit omkring hos kompisar, velat vara iväg på diverse äventyr....

Jag tog kontakt med BUP och ville ha råd i hur jag skulle gå tillväga! Vi åkte dit på en träff...hela familjen. Där fick vi lite råd i hur vi skulle hantera dessa situationer....

Idag var vi på sista träffen! Han är tillbaka nu...min solstråle. I några månader har vi kämpat tillsammans...heela familjen! Och så fick han sitt efterlängtade DIPLOM... Där stod det: Till Solstrålen, för att han på egen hand lärt sig hantera sina rädslor!

Whiiiiiiii..... gråt i ögonen.... LYCKA!!!

Min lilla kille!!!! LOVE!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nä men lilla gubben då

*glad i hjärtat för er skull*

niinis sa...

Hihiii...visstdå? Tack!

Kram till Dig