onsdag, mars 14, 2007

Våren!

Igår va vi hos mamma o pappa, lilla pappsen fyllde minsann 56 år igår.....

Tänk, han börjar närma sig 60 år, jag som trodde att mamma o pappa skulle vara närmare 50 hela livet! O inte nog med det.....jag fyller snart 35....jag som trodde att jag skulle vara drygt 25 hela livet! Men vafan hände...man blev gammal.... eller gammal är väl synd o säga än men man blev medelålders! Usch...låter så jäkla illa med medelålders! Det låter så medel..... så lagom..... jag är väl inte lagom?!

Våren börjar närma sig med full fart.... det känns skönt, känns som man är på väg mot nåt bra. Nåt att se fram emot..... värmen, mindre kläder, brunbrända fötter och härliga grillkvällar! Bara tanken är lite terapi för mig som har det rätt så tufft för tillfället..... men, jag försöker blicka framåt o se att snart så kommer väl gamla vanliga Nina dyka upp igen! Hon är hos mig små korta stunder......o det är ett gott tecken!! :) Oj, det där kanske lät lite schizofreni aktigt....men så är det inte! Bara en Nina som är lite ur gängorna för tillfället........

Våren välkomnas härmed av trötta Nina!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Heja!!
Jag håller på den pigga, skojfriska och fantastiskt söta Nina som är på väg tillbaka för att ta över :)

KRAAM
Ulrica

Anonym sa...

Det är äntligen våååår...Nu nina..är det inte långt kvar till ballerinorna...
Och ibland är man ur gängorna pga av allt runt omkring...
Heja heja..Snart är vi på G...

PÖSS

/Cian

Anonym sa...

Du är INTE lagom, vännen. Du är grymt speciell och jag diggar dig FETT :)

Jag tror att våren kommer att göra många av oss på bättre humör... men jag väntar dock på ett eller ett par bakslag först. Det är något lurt med det här. När kommer snöstormen igen?

guuuuu va jag är neggo

Puss & kram,
fru P

Anonym sa...

Du har mycket att se fram emot nu dels huset sen grillkvällar o tjejträffar m alla bloggisar bara en sån sak :)

Blicka framåt tjejjen! =)

//Massa kramar

Anonym sa...

Visst är våren underbar!!!

Skulle aldrig klara mig utan den trots fruktansvärd pollenallergi, det hör liksom till.

Tänk om man bodde i ett varmt land året runt utan årstider, hur håller man humöret uppe då. Kanske tar höstdepressionen bort vårruset och allt känns likadant.

Hur som helst mår man mycket bättre på våren och det där med brunbrända fötter och grillkvällar får mig att verkligen längta även till sommaren.

Skickar världens vårkram till dig. K*R*A*M