tisdag, mars 13, 2007

Hallå!

Ja, som ni märkt har jag vart lite frånvarande.... fan, jag har det lite körigt med mig själv nu... mår inte 100 bra! Försöker lugna mig lite o bli kvitt mitt pirrande....har ju som sagt gjort besök på neurolog o vanliga husläkaren, inga fel hittas....... har gjort egen research o det landar nog på utbrändhets syndrom!

Var senast idag hos en av mina husläkare för att lixom få prata med nån o veta vart jag ska vända mig...men han är ju typ helt dum i huvet så det blev inge snacka av.... mer en idiotförklaring av alla stressade människor i samhället.... GAAH!

Hade kanske tänkt mig några dagars vila hemma..... men det enda han fråga va om jag vantrivdes på jobbet?! O det gör jag inte..... "Nä, då finns de ingen anledning och sjukskriva dig då..."

Äh skitsamma, nu orkar inte jag leta efter sympati hos totalt inväxta miitärdoktorer som tycker man ska bira ihop även om ena benet hänger i slamsor efter kroppen! Han e så slut i skallen den där jäveln så det finns inte....

Jag kör på så får vi se vart detta slutar.....

Hoppas ni andra mår bra som!!

2 andra glada nyheter:

Thedde verkar må hysat bra nu....ska till barnpsykologen på torsdag!
Dessutom håller vi på att bli husägare....man tackar!!

Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nä det är inte sant. Min Niinis som alltid stöttar och peppar... hur skall det här gå?

Åhhhh vad jag kramar om dig nu - känner du det?

Önskar såååå att det ordnar sig för dig och att du hittar en harmoni så att allt jävla pirr försvinner. JÄVLA FITTDOKTORER.

Finns här om du behöver mig gumman.
Bara 20 minuters bilfärd så står jag där på dörrmattan :)

Styrkekramar i massor /M

Anonym sa...

hmmm vilken pucko-doktor..det är väl inte bara jobbet man blir sönderstressad av? Eller hur...

Har du nån semester du kan ta ut?

Åhh vad skönt att Thedde börjar må bättre...

Näää är det sant..det där där tanten bodde med alla sina prydnandssaker?? Guuuu va kul..behöver ni hjälp med rören är ju maken röris *lånar frikostigt ut honom*

PÖSS

/Cian

Anonym sa...

Är det bra att köpa hus om du känner att du har utbrändhetssymptom? Förlåt, jag bara undrar... :)

Anonym sa...

Så skönt att höra ifrån dig.. önskar sååå att du snart ska få må bra igen. Du lovar väl att hojta om vi kan göra nåt?

Och om husköpet går i lås så blir jag såååå sprudlande glad :).. och vi hjälper såklart till och renoverar om det behövs!! Vi kan bistå med matlagning åt er alla när ni grejar.. nära till käket liksom :)).

Ha det sååå bra nu, och försök att ta det lugnt.. kanske ta några dagar ledigt från jobbet och bara vila.. och nu när solen kommer så är det massor värt att vara ute och bara sooola och ha det gott.
Behöver du låna en altan på dagtid så hojta så får du en egen nyckel :)..

kram Ulrica

Anonym sa...

Skönt att få ett livstecken (här ser vi om varanndra)

Kul! lycka till med huset.

Tänk att alla läkare bara spekulerar o viftar bort symtomen,nä tacka vet jag läkare som försöker åtminstone hitta vad som är fel,som engagerar sig.

Kram gumman o hoppas det snart slutar pirra...där det inte ska ;)

niinis sa...

PANG så hade man 5 svar från sina kära medbloggare! Ni är fantastiska....vet ni det?!

Pendlis: Ja,fan jag brukar ju kunna orka hänga i ordentligt. Nu har dock luften gått ur mig lite....så skönt o veta att du finns!

Cian: Tack gumman... ja semester finns att ta ut, men dessvärre är det årets semester, vill inte ta av den! Kanske bara va hemma 1 vecka som man faktiskt får vore nåt...? Tack för att du lånar ut gubben :)

Chris: Fnyyys, typiskt dig!! ´Kanhända är det de enda roliga i mitt liv just nu... jobbigt o renovera, men jag behöver ju inte göra så mycket om jag inte vill! Det fixar min gubbe!

Ulrica: Goa dig.... ja, vi sätter väl igån i början av Juni som det ser ut nu...vässa grillarna till dess! :) Tack sötis

Garbo: Ja det är ju just det, utmattnings syndrom är ju inget nytt lixom! Men han vill inte fatta, inte jag heller för den delen...kanske är just därför man sitter här med domningar/pirrningar o stickningar! BLÄ... Kramar till dig!

Anonym sa...

Vadå Fnyys? Det är väl inte det lättaste att flytta och ha sig? Varför blir jag alltid feltolkad...? *Gråter hejdlöst och kastar saker omkring mig*

Anonym sa...

Ibland kan det vara skönt att tänka på någonting annat än sitt vardagliga liv, så ett husköp kanske är precis vad du behöver. Vad vet jag.

Det beror även på hur mycket ni vill greja med huset, för det kan bli en aning stressande även om det för mig var avslappnande och rogivande.

Låter hur som helst skitkul med husköp.

Jag har hört riktiga skräckexempel om läkare och jag är mycket lättad att jag slipper dem så länge det bara går.

Kram och upp med hakan, du har ju oss.