onsdag, mars 07, 2007

Massage

Igår var jag på massage.... Ett ställe på landet som hon har ett spa på. Såå fint, och jättemysigt. Små lusthus och härliga verandor. Ett massagerum med bastu och bad. Hon tar emot grupper och enstaka...har jättemånga olika behandlingar. Bloggisar??? Kan inte det va nåt nångång??

Jag reagerade skitstarkt på massagen i alla fall.... eller om det va de konstiga oljorna hon använde..... jag blev knallröd i ansiktet och på bröstet o så fick jag hjärtklappning! SNARK.... där skulle man njuta järnet men blev bara helt stressad av reaktionerna! Efteråt hade jag sån frossa så jag knappt kunde stå.....fy fan så otäckt! Hon sa att man ibland kan reagera väldigt starkt, mycket som frigörs o kommer igång..... hade ju tänkt skrämma iväg mitt pirr på det här sättet men den jäveln verkar inte vara någon lättskrämd sak!

Aja...vi fortsätter leta vägar att skrämma iväg skiten....

Ikväll äre husglutt.... jag har ju redan börjat rusta o bestämma färger i huvudet jag.... Maken som känner mig ganska väl hade ju redan räknat ut det! Han vet oxå hur jobbigt det är när jag inte får som jag vill så han kommer nog ha en hel del o göra om han mot förmodan inte gillar huset!

Vi som är en modern familj kommer med mig, maken, barnen och exet! Han är snickare o ska följa me o kolla så att vi inte gör något dumt! Men...han känner ju oxå mig..... o vet att det är lönlöst att argumentera om jag bestämt mig! Ska ändå försöka lyssna på honom denna gång...
Vadå? Man kan väl ändra sig (uttalas med bred Örebro dialekt)..........

Nu jobbe.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en klåare om du fick en allergisk reaktion av massage. Jävla New age flum, stäm dem.

Anonym sa...

En klåpare ska det stå :)

niinis sa...

Chris: Att bero på stavningen så är jag värre än dig, lugn bara!
Kolla nästa inlägg...snark!

O angående massagen så vette fan vad som hände..obehagligt vare i alla fall.....

Anonym sa...

Tjena husgluttare.
Tack för välkomnandet :-)
Tror att jag vet vilket hus ni tittade på, och JAAAA, jag håller med.... Det var ju hur myyycket prylar som helst, har aldrig sett nåt liknande. Såg mer ut en loppismarknad :-) Jisses säger jag bara.
Lycka till!!!
/Lillis

niinis sa...

Lillis: Varsågod.... :)

Ja, loppis var ordet, stackars tant! Vem vet, man kanske köper me sig en pryl eller två ikväll :)

Kram