måndag, mars 26, 2007

Måndag.....:(

Gääääääääsp...... oh vad är klockan egentligen?? Känns som den är 4 på morgonen eller nåt....

Här sitter jag som en zombie o undrar vart helgen tog vägen? Hur kan det gå så fort ideligen? Jag hinner ju inte mer än börja koppla av så är vi här igen...på måndagen som måste vara den elakaste, hemskaste o vidrigaste dagen som finns, hua!!

Helgen har vart bra, mycket bra t.o.m. med undantaget för "bakis"-dagen igår....

I fredags blev det storstädning och tacos framför Lets Dance, Martin min favvo är fortfarande kvar i tävlingen....Martin med den stora putande röven ;)

I lördags blev det fika med fru Pendelilska...det underliga är att det känns som jag känner henne så himla bra, som att vi kännt varandra hur länge som helst! Jag fattar inte det.... jag skulle aldrig hamna i en situation där jag inte skulle ha nåt att prata om med henne! Hon känns som en bästis, syrra, barndomsvän.....allt på samma gång på nå sätt! JAG TRIVS SÅ BRA MED DIG PENDLIS!!! Hoppas BH:köpet gick bra..... :)

Köpte mig ett par "höga i midjan" jeans på JC innan vi drog ut till svärisarna för att äta lunch! Har sneglat länge på dessa jeans..... men inte vågat. Nu slog jag till... såå sköna! Men hade nå konstiga märken i midjan hela dagen igår...kroppen är väl inte van o ha nåt där antar jag....

Hos svärisarna blev det hamburger/korv grillning ute i trädgården...såå mysigt! Hem....fixa till sig.... o så iväg till svågern på partaj! Maken hann o bli orolig när jag drack 2 snabba öl under tiden jag gjorde mig i ordning... "Gumman, tänk nu på att du inte druckit på länge.....!" Han e söt han.... Jorå, det gick jättebra, jag blev fuller o glad..... hade en riktigt trevlig kväll i vår lilla håla!

Igår kändes det väl sådär om jag ska vara ärlig.....då kan jag tycka att det inte är värt det för en enda sekund, fy fan! Vaknar med känslan av att nån rastat sin hund i min mun....huvudet bankar, hjärtat slår fort och yrseln är vidrig! Blääääääää.... det blev en pizza, en glass på torget, ut till mamma o pappa...sova lite i deras sängar o sen hem o fortsätta sovandet i soffan för att märka att man fick gå upp mitt i natten för att gå till jobbet.

Måndag it is....

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ååhhh så avis..jag ville ju oxå vara med :(

Men visst är det konstigt??
Att man liksom "klickade" så himla bra även på "riktigt"

Hahaha så du var bakis igår? Jag var bakis i lördags men ingen vila för mej inte...:(
usch vad vi flängde omkring..

PÖSS

Anonym sa...

Ååå jag som älskar mina måndagar för oftast går jag av ett pass just dåra :)

Nä nu blir det sängen här,vi hörs!
Kramkram kram :)

Anonym sa...

Härligt att hitta själsfränder så där genom nätet :)

Kram Ulrica

Anonym sa...

Låter som en perfekt helg. Lika bra att du vänjer dig vid radhuslivet. Då blir det grillning och bärs var och varannan dag. *flin*

Kul att du och fru P träffades på en fika, hade ju förstås velat var med men snart hoppas jag att vi träffas. Lördagen den 14, glöm inte det!!

Anonym sa...

Usch vad alla håller på och tycker om varandra till höger och vänster, det hade varit mer spännande med vendettor och holmgångar, hedersmord och arvsfiender... Blä blä blä :)

Anonym sa...

"Vaknar med känslan av att nån rastat sin hund i min mun...."

Ha ha du är rolig.

Åååååhhhhhh vad du är gullig som skriver så sött om mig. Blir alldeles varm om öronen av lycka.

Näääää jag köpte en BH men den sitter som skit. Jag kan inte ha BH:ar längre som jag skrev om i mitt senaste inlägg.

Jag har för fan inga tuttar kvar!!! Jag får gå å göra reklam för Lipton och deras pås-te :(

De där jeansen vill jag också ha!!! Det får nog bli nästa månad för vi har verkligen levt gott denna månad så det finns inga pengar kvar... jag lär ju spendera EN HEL DEL i Åre också...

Puss på dig gumman. Du är bäst.