tisdag, mars 06, 2007

JAG SKA HA HUUUUUSET!!!

Har lixom inte tid o göra inlägg på helgerna har jag märkt.... fattar inte riktigt varför för att så mycket har vi faktiskt inte göra.... nåja!

Thedde har vart hysat lugn under helgen...o idag kändes det riktigt bra!! Få se hur många ggr han ringer....

Melodifestivalen:
Eeeeh...var man verkligen tvungen o köra låtarna sååå många gånger?? Fattar inte det jag.... men, annars så är jag nöjd med låtarna som gick vidare! Faktiskt...min minsting Elliot stod o körde egen dans o sång till Sanna Nielsen´s låt så jag kunde lixom inte låta bli o gilla den till slut! :)

Igår var vi på djuraffären!
Detta är helt sjukt men jag är på väg att köpa en dvärghamster till Elliot. Om man tycker att barn är tjatiga så kan ni lägga till 5000 ggr på det så har ni tjatet från Elliot jag hört nu i några veckor! Till saken hör att Elliot är livrädd för de flesta djur! Det går bra om dom är på håll...men gud nåde om han möter en på trottoaren.... då hoppar han högt o så pinnar dessa små ben på i Ben Johnson fart! För att inte tala om när de vill nosa på honom...... då klättrar han upp på första bästa person i närheten o skriker hjääääälp!!
När jag fick se hur stor en dvärghamster va tänkte jag att okej! Den är ungefär lika stor som en tändsticksask, trampar man på den så bliren platt! O är de nångång Elliot ska övervinna sin rädsla så är det väl när han fortfarande är liten..... dessutom lever den runt 2-3 år. Jag står ut....

GRRRRRRRRRRR... måste berätta, vi budar på VÅRT radhus! O nu är det några jävlar som ger motbud hela tiden...jag är så jävla förbannad för det! Vi behöver huset mer än dom... jag vet det! FAN...... har lust o ringa dit o skälla ut dom jävlarna, GE FAN I MITT HUS!!!! Dom höjde med 30 papp direkt...vadå...tror ni att ni skräms lixom!

Aja...... håll tummarna! Jag SKA ha det där huset!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, vad hände med min kommentar jag skrev igår? Boooorta ju *snyft*

Hur har det gått med huset??