torsdag, mars 29, 2007

TEBAX...

Tillbaka på jobbet igen....

...Elliot repade sig ganska så fort, dock ska man ju ha en feberfri dag innan man blir kastad till skolan igen! Den dagen hade vi igår....... baka kanelbullar och moccarutor på förmiddagen, laga lunch i form av delikata fiskpinnar med mos o gröna ärtor som Elliot älskar ???? Brukar väl inte va så att barn gillar ärtor, handlar inte varenda saga om hur man försöker få sina barn att äta upp ärtorna?! Aja....

Sen blev det 3 filmer....... pust!

Jag har väl en SÅDÄR dag idag.... det här med att ha lite utmattnings symtom funkar ju precis såhär läser jag...det går väldigt upp o väldigt ner. Har man haft lite hektiska perioder kommer det över en som en lavin när man känner sig slut igen...... domningar, deppighet o trött som fan.....

Aja, det blir la o bita i det sura äpplet o ta tag i högen som ligger här bredvid mig! Ha en bra dag alla....

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att elliot blev frisk så fort då,fast du kanske hade behövt få gå hemma lite till...

Ja det gäller att du stoppar dig själv och ger dig tid att pausa mellan varven för ingen tackar dig sen för att du stupar...och det är låååång väg tillbaka,tänk på det gumman.

Kramar om och hoppas din dag inte blir så betungande.

Anonym sa...

Dumdidum....hallåååå..Vad öde det är i bloggsifären..Är det vädret månntro??

Pöss på dej

Anonym sa...

Skönt att höra att Elliot är frisk!
Men jag håller med Garbo jag.. tror du skulle må bra av att vara hemma ett tag.. och bara VILA!
Snart är det dags att ta tag i ett jätteprojekt och du behöver all styrka då.. lyssna på kroppen.

KRAM
Ulrica

Anonym sa...

Mina tjejer ÄLSKAR ärtor också!!! Men annars är det dåligt med grönsaker här hemma... de är typ lika förtjusta i grönt som jag. Det vill säga nästan ingenting.

Men du... Garbo har helt rätt här. NU MÅSTE DU LYSSNA! Det här är jätteviktigt gumman, du MÅSTE ta hand om dig själv nu och sätta dig själv i FÖRSTA prioritet.

Snälla försök att ta ledigt (sjukskrivning? semester?) ett tag. Koppla bort jobbet. Åk till min håla å hälsa på VARJE dag :)

Nä men allvarligt. Jag är faktiskt mkt orolig nu gumman. Jag tycker så mycket om dig och vill inte att du stupar.

De största kramarna du kan tänka dig /fru P