fredag, mars 02, 2007

Heeeeeeeeeeeeelg!!!

Tjohoppfadderallanjeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Idag är det fredag.....

Shit, detta har vart en riktigt tuff vecka.....tycker ändå att den blivit snällare ju närmare fredagen vi kommit! Thedde går i skolan, ringer nångång per dag men fixar det liksom! Det känns gött i mammahjärtat!

Helgen


Fredagkväll:

Klassisk svenssons fredagkväll...... rejält tillagad köttbit med antingen potatisgratäng eller strips o beasås!! Har en bag in box hemma som jag ska knäcka!! Lets dance för den ena halvan o kanske "Så ska det låta" för den andra..... i alla fall enligt önskemål av den store sonen!
Här skulle det liksom bara fattas att jag skrev: O så hoppas man på lite rajtantajtan i sänghalmen.... usch! Så klassiska ska vi inte bli, vi skiter i´t helt o hållet...nääärå.... men om ni nu är intresserade så försöker vi hålla igång jag o gubben :D Vill du veta mer är det bara o fråga! :D


Lördag:

Tar me hela skaran till brorsan o hans ungar..... okej han e inte min riktiga bror, han är FARbror..... men han är uppvuxen till o från hos oss. Farsan har en stor familj där farsan är äldst o farbror är minst.... Där blir det åka pulka i jordens största backe, laga mat ihop o bara umgås! Lär bli en hel del garv..han e rolig som fan!!


Lördagkväll:

MELODIFESTIVAL......... behöver jag säga mer???


Söndag:

Härmed bestämmer jag att jag vill åka till IKEA o köpa hatthylla. Den vi har palla inte trycket utan gick i tusen bitar o drog i backen med efterföljande jackor o allt!! AAAHHH.... nu är det jackor överallt i lägenheten!

Förövrigt ska jag hålla mina tummar så dom blir blå! Var o snacka kåk på banken igår.... får svar idag!!!!

PUSS & KRAM

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har sonen önskemål om att dricka vin framför TV:n, är inte det lite tidigt?

Apropå msn. Har du en hotmailadress så skicka den till cian så lägger hon till dig, så kan hon skicka vidare till mig sen.

Sen kan vi sitta och diskutera finska fyllor hela dagen... ;)

Anonym sa...

Hahaha..
Min Fredag kommer se typ likadan ut...

Lördag..ehhh STÄDA...

Söndag..Hmm Ikea lät najs :)

PÖSS

Ja skaffa en hotmailadress så kan vi adda dej så kan vi snacka hela dagen..

/Cian

Anonym sa...

Håhå husspekulationer minsann :)
Kul,klart jag håller mina tummar.

Umgås sådär mysigt många som ni ska på lördag tycker jag e skitnice,gillar mycket folk o trevlig stämning du vet sådär så även ungar kan trivas.

Ha så kul!

//Kramar

Anonym sa...

Här blir det oxå god mat och Melodifestivalen. Andra chansen är väl egentligen inte så intressant men det kan bli spännande. Jag tror dock ingen av dem har ngn chans i den STORA finalen, för då hade de gått vidare direkt.

Besök ikväll. Städa, städa, städa...

Jag har addat dig på min MSN.

Ha en underbar helg och enjoy IKEA. Kram

Anonym sa...

Åh, jag håller alla tummar för att banken säger jaaaa :).. du måste tala om vad det är för hus ni kollat på!!

Och så skönt att Thedde är på väg uppför backen.. han kommer greja det här galant!

Och ni.. ha en toppenhelg!!
Låter ganska lik våran tycker jag.. :)

KRAM Ulrica
PS! Har du skaffat MSN.. släng till mig om du känner för det :)
wg@whisperinggarden.com

Anonym sa...

Iiiiihhhh. Husägare du med? Ja åh vad skönt. Hoppas!!

Melodifestivalen var skit. Bläh vilket antiklimax tycker jag.

Jag vill OCKSÅ vara med på messengerlistan ni har :(

Puss å kram.

Anonym sa...

Nååå hur gick det..Fick ni huset??

*hoppar upp och ner*

Nyfiken juuue


/Cian