onsdag, mars 21, 2007

Min första unge är stor!



Såhär blev det då...... ritat den alldeles själv!
Jahapp...då var hyllningen till barnen gjord. Den blev precis som jag tänkt mig och jag har även fått ett utlåtande av barnen! "ÅÅÅH vad fiiin mamma"....blev svaret! Godkänt antar jag....
Det gjorde väl sådär ont...konturerna är väl dom som känns mest, annars tycker jag nog inte att det är så farligt.
Hihi, snart ska vi åka o besikta huset och skriva på kontrakt..... spännande! Jag är bara nervös att besiktningsmannen kommer slå ner på nåt o att vi blir tvungna att häva köpet eller nåt sånt kul.... men jag undrar då vad det skulle kunna vara....aja, det återstår att se!
På fredag fyller min äldsta son 11 år!
Jag fattar fasen inte....är det verkligen 11 år sen man låg o frusta på förlossningsbordet?? Är det verkligen 11 år sedan jag fick se hans ansikte för första gången? Guuuu va tiden går fort... (o här går man o tror att man är 23 fortfarande!?)
Min första bebis...... åh vad han gjorde mig lycklig när han föddes....det var han som fick mig o inse vad faktiskt livet gick ut på! Trodde inte det kunde finnas så mycket kärlek får något.....
O idag är han en stor 11 åring med alldeles egna värderingar och egen vilja! En stor kille som har tjejer till höger o vänster, som sitter på MSN på kvällarna o tjattar med bästa polaren jocke o snackar fotboll o innebandy, en kille som inte längre får plats i min famn, en kille som klarar av o handla lite småprylar alldeles själv, en kille som cyklar själv till skolan, en kille som kan ta hand om lillebror...... MIN KILLE! Min älskade första unge..... hmmm..... 11 hela år!
Nu måste jag åka...... besiktning......
Puss & Kram

11 kommentarer:

Unknown sa...

nääää vilka fina...Åhhhhh vill oxå ha...

*smörar*
Kan du rita en sån som det står Simon på åt mej??
*smör,smör,smör*

Ja det är fan inte klokt vad tiden går...

Lycka till nu med huset och hoppas att det inte är nåt allvarligt besiktningsmannen slår ner på

Pöss

niinis sa...

Cian: KLART JAG KAN!!! Du får bara bestämma vad du ska ha för stuk på den.....

Tack...ja nu hoppas vi massor!!

KRAM

Anonym sa...

Åh, faaaaaaan, så snygg tatuering... jag blir alldeles grööön av avund :).. skitsnyggt, verkligen!!!!

Lycka till på besiktningen.. jag håller alla tummar för att det inte är något nerslag utan att allt är grönt :)

KRAM Ulrica

Anonym sa...

Visst sväller man av lycka :)
Vänta till han kommer in genom dörren som lång gänglig 15 åring med basröst o lite fjun och kramar om dig,det e fint det e lycka :)

Shit va fin tatoo du gjort,måste kännas gott för ungarna att se sina namn på dig.

Har ju själv en ide' om mina 3 änglar som jag vill tatuera in...

//Kram på dig gumma och hoppas besiktningen flyter på utan anmärkningar

niinis sa...

Ulrica: Åååh..det gick sådär måste jag säga... besiktningsmannen var lite konfunderad över taket. Tyckte det sviktade oroväckande. Så nu måste vi nog öppna lite i taket för o se att det inte är fuktskadat ända ner till innertaket :( Skrev inte på nåra papper idag....

Garbo: Hihi..kan tänka mig det, när han börjar bli man liksom.... hjärtsingen! ja, man sväller..... :)

Dina tre änglar...o vad fint. Hört att det kan vara bra för sorgen man bär på.....

Kram

Anonym sa...

Nämen usch. Nu gråter jag. Vilken otrolig kärleksförklaring till din son!!!!!

Och åååååhhhhh för helvete vilken SUPERSNYGG tatuering!! Jag är mållös. VILL OCKSÅ HA.

Kan inte du rita en åt mig??? Seriöst alltså? En med mina tjejers namn? Ååååh vi måste PRATA!

Puss.

Eller vänta nu... nu ser jag att Cian också bett dig rita en ha ha. Det blir kanske lite mycket för dig... så... ja ja frågan är fri i alla fall.

DUMMA CIAN :)

Unknown sa...

Hehehe först till kvarn vettu...

Men jag tror inte att maken min går med på en tatuering till :(
Jag har skrivit ut bilden på Niinis så han får titta själv hur fina de blev..då kanske han ändrar sej :)

niinis sa...

TJEJJOR!!! Hihi..ni e väl för GOA!!!

Självklart så ritar jag till er båda...kom med idéer så fixar jag vettu!!

Ni e så söta!

PUSS på er!!

Anonym sa...

Prrrrrrrtttttttt!

Anonym sa...

Niinis! DU är för go! Fan va snäll du är. Helt seriöst, skulle du alltså kunna tänka dig att rita åt mig? Ååååhhhh va du är snäll då.

Jag skulle vilja göra mig av med min ena tatuering och samtidigt göra ny (eller nya). Måste jag inte gå på en konsultation hos en tatuerare först då, typ?

Puss på dig.

niinis sa...

Pendlis: Klart jag kan rita åt dig.... absolut!! Ta bort en..... alltså om du ska ta bort den helt så måste man ju ta bort med laser, annars så kan man ju göra en ny över. O jag tror inte du behöver konsultera en tatuerare för det. Jag har gjort om en förut o då tog jag bara med mig en bild på den nya jag ville göra... sen måste dom ju skissa o dona lite för att tacka ordentligt!

Vi fixar det där stumpan... kraaaaaaam