fredag, mars 16, 2007

Heeeeeeeeeeeeeelg!!

Godmorgon mina vänner, idag har vi då fredag igen! Underbara fredag...

Sista dagen på arbetsdagen, första dagen på den härliga helgen, första supardagen på helgen..kalla det va ni vill men underbar är den!! :)

Igår va min gubbe på spelning...tror att de e första gången jag inte kollar på honom, o de e väl så det blir.... Om når år är jag en rockersänka som sitter där i villan med hundra ungar o jäääättelååånga tuttar! I början tyckte jag de va huuuur porrigt som helst me att han spela i ett band (okej, det tycker jag nog fortfarande) ......men de e inte riktigt samma sak längre. Jag vill ha honom hemma, planera framtid, må dåligt med honom, må bra med honom.....o så känns det ibland som jag slåss mot hans bandmedlemmar om hans gunst om ni hajar va jag menar! :) Jag vill ju komma i första hand ju.... inte peter, jonas eller nån daniel!

Men, eftersom jag försöker va en bra fru fortsätter jag nog stötta honom så länge jag kan....... de e hans liv, o han mår nog inge bra om han inte skulle få göra det där. Punkt slut!

Själv låg jag i sängen o kolla TV nästan hela kvällen, helt slut.... somna lite då o då... De e så jag märker att jag är ur gängorna! Orkar ingenting på kvällarna...... Elliot kom o la sig bredvid mig efter o ha suttit o chattat på msn, hihi....de e väl för gulligt! En 8 åring som sitter o skriver så gott han kan.... o så alla dessa roliga förtkortningar! Thedde satt på en film på sitt rum, BILAR.... o som sig bör så somnar han ungefär på en och en halvminut! :)

Idag bär det av norröver.....skidorna är packade.... jag ska in på Inter Sport på lunchen o köpa nya skidbrallor! Sen blir det 2 härliga dagar i backen....

Massor med kramar på er o ha en underbar helg! Det ska jag försöka ha...

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha jättelånga tuttar...
Vildingen säjer att han ska ha lika stora tuttar som jag när han blir stor Hahahaha..han kommer bli trans...

Åhhhh en helg i skidbacken..Sköönt..

Ha en underbar helg..

PÖSS

/Cian

Anonym sa...

Jag vet hur det är.

När jag och min pojkvän blev ihop var jag med på alla hans spelningar och hängde i baren och allt var hur trevligt och kul som helst. Jag diggade och dansade hela natten lång (kändes det som). Men nu orkar jag knappt följa med och är nästan trött på ställena han spelar på.

Så du är en rockersänka och jag en DJänka.

Sånt är livet.

Enjoy Mora. Kram

Anonym sa...

Du väcker minnen...jag har aldrig vart tillsammans med en kille som inte spelat i band undantaget är min make men han har vart ute o flängt före min tid,turne'och vilt leverne,skönt att ha honom hemma att dom dagarna e förbi.

Ha nu en skön minisemester och håll tummarna för att min lillvovve har pickande små hjärtan i magen sin :)

//Kram kram

Anonym sa...

Mmmm... rockerskille och en massa gig... det var min största dröm förr om åren också. Men min romans med en rocker var VÄLDIGT kortvarig med det berodde ju bara på att han var ett AVSKUM. Du vet ju att jag fortfarande är svag för rockers så jag är lite avis på dig även om du känner frustration för hur mycket han brinner för det han gör...

Frågar du mig så är det SEXIGT och MANLIGT när killar brinner för det de gör :)

Själv är jag gift med en nasare, ha ha. Men det fanns en tid när han spelade fotboll - och DET mina vänner är också sexigt. Rockers eller fotbollskillar ska det va :)

Hoppas ni får det SUPER i skidbacken!!

Hörs snart igen.

Massa varma kramar från fru P

mumrik sa...

Hade inte gjort ont att fått ta en tur i pucklopisto...

Ha det gott och hoppas att det inte blåser fullt så mycket som det gör här...