tisdag, mars 06, 2007

Vägen till ett hus!

Vill börja med o välkomna nya läsare.... hihi, välkommen Lillis!!

Vi fick inte huset!!! BUHUUUUUUUUUUUUUU..... :( Budet ligger i detta nu på 525 ooo kronor och så mycket värt är det faktiskt inte! Det blev till o va sur ett tag, borsta av sig o kasta sig in i villedjungeln igen!

På onsdag ska vi på visning igen.... denna gången ingen bostadsrätt, utan det blir till att hosta upp dryga miljonen. Men på det sättet får man ju en lite lägre månadskostnad...gäller att inte stirra sig blind på självaste beloppet!

Nu är det tydligen lite o göra på den vi ska titta på nu.... men vafan, då får man den ju som man vill ha den kanske?! Tydligen är det en ensamstående dam som bor där o verkar va lite udda....kollat bilderna på kåken o om man säger såhär..... hon har nog aldrig läst en inredningstidning! Första bilden jag såg så rygga jag tillbaka sådär en meter, det är fullt med prylar tamejtusan överallt...väggar, golv, runt fönster m.m.

På vägen till visningen ska jag blänga riktigt snett på radhuset vi budade på...det ligger alldeles i närheten! Undra om det hjälper....

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha... jag känner att ni kommer närmare och närmare.. för jag gissar på att jag vet precis vilket hus ni ska kika på :)
Pratade om det i helgen med dina svärisar *S*.

Trist att ni inte fick Herkulesvägen, men jag är säker på att ni skulle trivas utomordentligt bra på detta "nya" ställe också :))..

Och du.. 525000!!!!!!!!!! Micke
sa igår att dom xzyxhh som bor där har sånt förbannat flyt.. dom gav inte ens hälften för huset när dom köpte det för inte ens två år sedan.

kram ulrica

niinis sa...

Ukrica: Ja.... haha, vi kommer närmare o närmare er... :) Ahaa... dom gav inte mer än hälften, ja då är jag glad att jag inte va med o gjorde honom rikare! :)

Ska bli intressant o se på onsdag, längtar!

Puss & Kram

Anonym sa...

Vad trist att huset gick till nån annan men man blir så ivrig på såna där husvisningar,bättre att ta det kallt så dyker det bästa objektet upp till slut renoveringsbehov eller ej.

Lycka till :)

/Kramen

Anonym sa...

Det är skitsvårt att tänka bort allt jidder folk prompt ska ha i sina hus, speciellt pensionärer. Det är tavlor på alla väggar, prydnadssaker och hur mycket skit som helst.

Överallt.

Håller tummarna denna gång.

M

Anonym sa...

Voine voine, var försvann du?