fredag, juni 29, 2007

Trallalalaaaa....

Vilken gaaaalen eftermiddag det blev igår......

Thedde har fotbollscup hela helgen...exet ringer i panik o har inte overall byxorna till hans lagoverall, hem..... leta leta leta! Hittar inte.... Exet ringer igen. "Jag har fått soppatorsk vid skolan" ....iiiila dit! Fästingspruta...åker dit, joooordens kö...vi hinner inte eftersom Thedde har samling om 35 minuter, kön tog 2 timmar !!! :( Hem o leta fram andra brallor till Thedde, kasta av han vid regementet. Ledarna säger att grabbarna inte behöver ha med madrasser eftersom dom ska sova i sängar....varför vi behåller madrassen i bilen så han inte får för mycket att bära! Vi dumpar honom, åker vidare för att fylla på exets bil med soppa....Thedde ringer:

"VI SKA INTE ALLS SOVA I SÄNGAR......JAG MÅSTE HA MADRASSEN!!" Gaaaaaaaaaaaah.....

Pust, aja....det slutade bra dock.... nu ska han sova på regementet heeeela helgen o spela en massa matcher mot en massa lag!

När jag lugnat mig en aning gick jag in till min kompis på JC o beklagade mig lite över hur TJOCK jag är...köpte lite nya "dölja-fläsket" tröjor....hem...jag o gubben gjorde oss i ordning o sen vidare hem till en kompis o dricka lite ÖÖÖL!!

Hamnfesten...stå i kö i 40 minuter för o få mat, drack en öl till...... åt mat....börja regna...in i öltältet...drack en öl till..... vidare till ett annat tält...ingen mer öl.... hem vid 23.... bra tid! Gubben min drack väl nååååååra bärs till så han e skapligt bakis idag han, fniss....
AJA, vakna halv tre inatt, gick på toa o hör att min IDIOTGRANNE poppar musik! HAN HÖLL PÅ TILL HALV 5!!! :( :( :( :( SÅ jag har sovit 3 timmar inatt! SNARK!!! Ser jag han idag ska jag ge han en smäll fanimej....

Ikväll blire lugnt... vi har fått huset så vi ska väl dit o röja loss lite! Dessutom ska jag "jobba" imorn.... jag ska göra en brudsminkning och en uppsättning......uppsättningen är dock inte på bruden utan på gäster till bröllopet! Åååååhhh...hon e så söt den lilla dockan som ska sminkas så det krävs inte mycket för att få henne vacker som en dag! Så NO HAMNFEST FOR US TONIGHT! Nu får alla raggare, nyrakade och flirtiga sambosar briljera där själva!

Ska ta lite före-bilder på vårt hus så får ni följa förändringen.... RENOVERINGEN har börjat!

Nu jobba.... härligt med fredag! Ha en underbar semester Cian!

Puss o kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Toookig! skulle jag oxå bli efter sånt trassel :/
Nä du gumma du får slå av på takten så du inte bränner ljuset igen,det där tempot låter farligt högt! :o

Slå nåt hårt i skallen på grannen o ge han fingret för nu flyttar ni tjohooo =)
Underbart!

Jag har lagt ut lite altanbilder,dö nu inte på inredningen som skymtar för vi skaaa renovera i sinom tid ;) haha

Nosgnugg och solpussar,ha en toppenhelg! :)

Anonym sa...

Full rulle med andra ord :)

Tsss du är väl inte tjock på en fläck...

Åhhh nya huset vad roligt..

Ja jag ska ha en as-kalas semester

PÖSS

niinis sa...

Garbo: Usch...jag vet. Jag lever MYCKET lugnare nu mot vad jag gjorde. Men ibland kommer dagar när man liksom inte kan rå för att det blir sådär galet som igår...blä... Men jag lover, jag undviker det ordentligt!

Cian: Tsss.... joooo det e jag ;)

Puss

Anonym sa...

Tänk om jag hade haft tid och du hade haft tid.. då skulle du fått göra i ordning mig också i morgon :).

Och hörrö du... du är INTE tjock!! Du är sötast i världen ju <3

Kram "grannen"

niinis sa...

Ulle: Gulle dig..... puss

Anonym sa...

Åhhhhhh, fan vad gött och få huset!!!

Pysslandet tar aldrig slut. Vi håller på ännu även om det värsta är gjort. *pust*

Ha en göttig helg och kanske är inte Hamnfesten nån större hit. (får vi tro)

Kramizar