måndag, juni 11, 2007

Tuttar och bin.....

Ojojoj.... jag är röööööd som en kräfta! Hörde det var stora hål i ozonskiktet där vi är just nu...så nu ni några dagar kommer man bli rödare än vanligt i solen!

Joooo tack, jag är knallröd i pannan....eller förresten hela kroppen förutom två riktigt SNYGGA trekanter på rattarna! Snark.... varför är man inte 17 o att de fortfarande är trendigt o bada topless, inte för att jag gillade det då det va trendigt men suck va fult det är med trianglar på tuttarna!

Vi har tillbringat hela helgen i solen.....härligt men fruktansvärt varmt emellanåt! Igår hade Elliot cup i BRO, vi hade lite bråttom då det var samling halv 8 på morgonen...jag glömde BH:n o tog på mig en svart topp!GAAAAAAAAAAH vad jag svettades.... det fullkomligen forsa svett under tuttarna...så nu vet jag varför man ska ha BH i fortsättningen :)

Blev så himla inspirerad av Pendlis sida med alla härliga bilder! Jag måste oxå börja komma ihåg kameran nu.....

Nej, nu ska jag fortsätta svettas på jobbet hörrni, 28 grader varmt i mitt rum! O alldeles nyss fck jag ringa efter pappa som sitter en bit bort för att slå ihjäl joooordens största vad jag tror va en bidrottning! Den flög rakt in i ansiktet på mig när jag satt här i godan ro... brukar inte dra mig för att slå ihjäl kryp men det här var inte ett kryp! Det här va ett monster med vingar...... SHIT va stor!
Såg på pappas min att han oxå är en sadist precis som jag.... han njöt i fulla drag av o jakten i mitt rum o till slut få smasha den med en telefonkatalog!

Ha en skön dag i solen, puss & kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

har oxå legat under ett hål i ozonlagret..Det sviiiider lite faktiskt...


Fyyy fan för getingar och alla dessa flygande insekter från helvetet...
Blöööök UTROTA skiten...


Pöss

Anonym sa...

Hål i ozonlagret! nä fy tusan så farligt,vad gör vi med våran jord egentligen!??

Jag har varvat sol m skugga omvartannat,IKEA shoppat och studentminglat i helgen,nu ska jag gå o sova en liten lur,A var hit med sin lillvovve imorse kl 06,ska passa medans hon jobbar idag...
Sen blir det mera sol o lite fika,bakade en äppelkaka igår så jag ska bju snickaren på lite oxå :)
Tror han blir gla då.

Pöss i solig panna :)
..förövrigt hatar jag oxå getingar :/

Anonym sa...

Låg i den uppblåsta poolen halva dan igår, med armarna och huvvet vilandes på kanten mot solen.. hur jäääävla dum får man bli??? Jag är precis som du och Cian kräftlik idag med sveda och elände... jäkla skit :)))). Men det var ju så himla skönt att bada i poolen ju *S*.

Kram Ulrica

Anonym sa...

Skönt att jag får inspirera ibland :) Ser fram emot bilder!!!

Jadu de där rackarns vita tuttarna asså... igår kväll när jag satt på sängkanten på väg att lägga mig så sa gubben: "nämen jag trodde du fortfarande hade bh:n på..."

Ha ha, så vita ränder har jag!

Getingarna skall vara STOOOORA i år, typ runt 4-5 cm. Iiihhh hate them.

Puss gumman.