tisdag, juni 26, 2007

Jodåsåattteeeeee..... nu va man här igen!

Idag är jag tillbaka..... midsommaren blev inte som tänkt me det som blev va TREVLIGT!

Mamsen o pappsen drog till Tallin, skulle överraska några vänner så vi blev ju alldeles ensamma...trodde vi..... En annan fest förflyttade sig till oss istället! Vi blev 10 vuxna o 4 ungar sammanlagt! Det blev snaps, (SKÅNE mums...), o så åt vi så vi nästan sprack. Körde killarna mot tjejerna i kubb...o ursäkta...dom som va i mitt lag SÖÖÖÖG verkligen, fy fan så kassa en del kan va ;)
Jag skulle natta Elliot vid 12....o somna ifrån hela ferren ;) Det blev min gubbe som fick leka värdinna.... men han tog fru ABSOLUT till sin hjälp o (((VIPS))) så va den nästan slut! Resterande av festdeltagarna hade cyklat hem vid 2 tiden..... trevligt o alldeles lagom! Det va midsommarn det...

Torsdagen innan midsommar va jag ju o hälsa på fru Pendlis..... Ååååh va trevligt de va! Dom bor jättemysigt på en typisk mysig "svenne-gata". Hela familjen va hemma......jag tog med mig mina ungar o åkte dit! Barnen va ju jättenyfikna, dom har ju faktiskt fått höra talas om mina bloggkompisar vid de här laget!
Först fick jag träffa lilla hon, en sööööööööööööt bebis med de mest stora blå ögon jag sett, o så värsta schyssta LEVIS kjolen..... *smälter*....
Sen var de dax för gubben..... asså, dom passar så bra ihop! Dom va som gjutna för varandra...han va lika trevlig som Pendlis!
Sen kom fröken mitten o den äldsta hem...... i dörren stod en söt liten ljus sak, ögonen plira som dom bara gör på såna som fröken mitten, hihi..... henne ville man ju äta upp! O sen så var det vacker då.....den äldsta. Hon kommer bli en hjärtekrossare när hon blir äldre....;)

Idag ska vi träffas igen....wiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... det blir picknick á la Niinis i parken... om vädret håller i sig..... Cian o Pendlis kommer o så ska vi ses lite innan sommarens alla bravader! NAAAAAAJS! Ni som inte kunde följa önskar jag att jag får träffa inom kort....

Puss & Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå det blir fler tillfällen :)
Ni får ha det så kul idag och krama om varann från mig med/Kramas :)

Anonym sa...

Men åhhh vad du är söt. Tack för alla fina komplimanger. Blir helt rörd o läste högt alldeles nyss för gubben... jag fick tårar i ögonen när jag läste. Ha ha. Man blir ju så stolt.

Skall du säga, förresten. Gud vilka ungar DU har. Vi är helt tagna. Förstår inte hur du/ni lyckats att få de så himla väluppfostrade, artiga o urgoa.
Grabbar dessutom!!

Tänk va härligt. Både du o jag har verkligen lyckats!! Fått värsta ungarna ju!! Hi hi.

Ses ikväll. Vi kommer nog in runt 18-tiden. Strax innan.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Anonym sa...

Ha det så jätteskoj ikväll!

Ulrica