onsdag, juni 06, 2007

Ja jag vill leva....bla bla bla....

Onsdag o sveriges nationaldag. Har precis vart ute på min halvtimmes promenix! Med sverige linnet på..... ikväll smäller det igen! Fussball....Undra tro om isländarna har ett likadant pucko som danmark har? Förhoppningsvis så det blir lite underhållning ;) nääää...man får hoppas att fotboll får vara det de just är: SPORT o inget annat!

Nu ska jag snart slänga in lite mer blekning i håret..i form av slingor denna gång, nu har håret fått vila lite sen sist. Är dock inte riktigt nöjd med färgen än.... men det kommer väl.... lagom till man har 1 cm kvar på skallen ;)

Ha nu en underbar dag i solen mina vänner så hörs vi!

Puss & Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med hårfärgning fotboll och allt annat idag,nu ska jag ut o slänga mig i solstolen :)

/Kram

Anonym sa...

Jag var oxå ute och promenerade i morse, dock lämnade jag Sverigetröjan hemma. Som den opatriotiska kvinna jag är. (jag har ingen sån tröja)

Ha en underbar dag och hoppas solen lyser på dig med.

Kram

Anonym sa...

Ja jag vill leva jag vill dööööö i Nooooooorden!!!!!!!

Stämmer så jävla väl in på hur jag känner. VILKEN JÄVLA SOMMAR VI FÅTT!

Inget slår våra underbara årstider. Alla kvittrar som lärkor nu när sommaren kommit. Sedan kan man se fram emot en vacker o färgrik höst. Sedan kommer den magiska adventstiden. Å så julen. Å sedan våren igen.

Ahhhhh. Love beeing a Swede!

Puss på dig gosgris.