onsdag, juni 13, 2007

LISTAN

Jag är dååålig på att göra dessa listor men den här va skoj så jag plåta rakt av från CIAN!

ACCESSOARER

Väska: Många olika, just nu en brun flätad från H&M.

Plånbok: En brun vanlig tråkig!

Solglasögon: Många många många olika, jag e gaaalen i dom! favriter just nu ett par stora svarta!

TEKNIK

Mobiltelefon: 7390 NOKIA, från amour kollektionen eller nå sånt! Jag älskar den iaf!

Tv: 4 st

Dator: 1 st....hmm...vet inte vilken sort bara!?

BADRUM

Tandkräm: Colgate Whitening

Tvål: Nån barnängen tror jag

Hårprodukt: KERASTASE kur som gör att mitt hår överlever o mår bra!

Huvudvärkstablett: Alvedon 500

Doft: Ralph Lauren ROMANCE

Hudkräm: Använder det väldigt sällan....

Till ansiktet: NIVEA Q10 :)

Schampo: KERASTASE schampo o balsam

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: MUMS..... LOKA päron

Vin: Casillero del Diablo

Bröd: Grovt finnbröd

Choklad: Marabou Cocos

HEMMA

Säng: Ikeasäng

Lakan: Bara dom är sköna o har ett mjukt material

Porslin: IKEA

FÄRDMEDEL

Bil: Volvo 850

Flygbolag: Rädd o flyga så jag kommer aldrig ihåg....

MEDIA

Magasin: Blanka tidningar

Tv-kanal: 3:an, 5:an och 6:an

Dagstidning: Aftonbledet

CitySajt: Aftonbladet.se

ÖVRIGT

Frisörsalong: Lilla tottes hår i enköping

Bank: SWEBANK, precis bytt..dom är kanon!!!

Cykel: SNODD

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä hörru... dags att bestämma en dag att ses på??!! Få se nu. Nästa vecka är du välkommen typ vilken dag du vill, måndag o fredag är jag hemma med alla ungar.

Annars är det HÖG TID att bestämma dag för stora träffen med de andra också!

Jag ber er komma med datumförslag!!! Jag utgår från dem.

Puss gumman. Längtar tills vi ses.