onsdag, juni 27, 2007

Tjohoooooo...stinko!

Smelly - cat här! ;) Hahaha.... (internskoj som egentligen e skit-tråkigt för alla andra)....

Igår hade jag nordens värsta huvudvärk, dagen till ära kanske man skulle säga eftersom jag hade planerat picknick innehållande färskpotatis, sill, ost o kex, baguetter o frukt...... Fick sova lite på eftermiddan så kändes det faktiskt lite bättre när jag vaknade till. Det blidde en fika med tjejerna (Cian och Pendlis) i hamnen här i hålan. Mysigt ställe o uppehåll! Nu börjar det liksom kännas som man känt varann ett tag...o jag älskar det! Fan så GÖTT när man lär känna nya människor o verkligen kan prata om allt!! Å då menar jag allt.....det som inte diskuterades igår är ändå inte värt o diskutera om ni hajjar va jag menar! :D LOVE YOU GIRLS!!! O jag läääääääääääääääängtar till Pendlis vinveranda!!

GAH va förbannad jag är på vår hyresvärd! Jävla tokholmare som Mumrik brukar säga ;) Asså, vi flyttar ju i slutet på Juli, vi har som sig bör sagt upp lgh. Nu ringde hyresvärden o gav mig 4 nummer att ringa. Ringa till de som va intresserade av lgh. JAG SKA RINGA.... är inte de deras jävla jobb??? Hajar liksom inte?? Vi är för de första inte världens bästa reklampelare för denna lägenhet för den suuuuger, o vi äger inte lägenheten varför "we couldn´t care less". Vafan... vi får ringa runt, boka visning o allt. Jag ska fanimej ha avdrag på hyran sådär en tusenlapp iaf....för allt besvär! Om inte annat ska jag va snuskigt ärlig vad gäller alla skavanker i lyan! :( Jag äää int bitter........

Inte ens dax för PMS o jag eldar upp mig som en raket känner jag.... fan, direkt på morgonen!

Hmm.... nåja, dax för o jobbe. Ska hitta nåt bra o billigt plejs me billiga arbetskläder...nån som vet nåt ställe?

Puss & Kram N

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehehe "stinko"

Det var najs,,,vely najs indeed...


Va? ska NI ringa?? Det är väl liksom hyresvärdens jobb?? Eller?? Hmmm var snuskigt ärlig...tycker jag..

Nu ska jag jobba lite med betoning på liiiite....

PÖSS

Anonym sa...

Nämhen! Inte ska ni ringa inte!
Ni har ju sagt upp lyan och ska ni bo kvar uppsägningstiden så är det ju inte ert problem,skillnaden ligger väl i om ni vill flytta tidigare och kan få in en ny hyresgäst så ni kan flytta.
*Strange* :/

Ja jag hade bra gärna velat vara med,men kanske det blir snart ändå =)
Känner mig rätt låst just nu med valpar och nu har det kört ihop sig riktigt!
Jag ska jobba 6 nätter på min första v och då är maken tvingad att åka till finland och vem ska ta hundarna!!? :o
Måste ringa jobbet o försöka ta ledigt...håhåjaja...

/Kramen=)

Anonym sa...

Ha ha ha fan va rolig du är!!!

Ja fan va kul det är att ha lärt känna er! Vilka härliga människor! O vi bor ju inte långt från varandra heller... litet stenkast ju bara för i helvete!

Vinverandan tar jag NÄR SOM HELST och HUR SOM HELST. Bara den blir av liksom...

... som jag skrev i min blogg så spelar det mig ingen roll om det bara är vi brudar eller om vi har hela familjerna med.

BARA VI SES FÖR 17!

O som Cian o Garbo också skrivit: ehhhhhhhh??? Nej för fan. Ni skall inte jaga. Det är inte ert bekymmer.

Stor kram från sångsmurfen HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA