tisdag, juni 19, 2007

Dejt...med stort D!!!

Hmmm..... hörrni??

När ska vi ses??

PUSSS

6 kommentarer:

Anonym sa...

*slår mej HÅRT i huvvet*

Fan tror du inte jag sumpade mitt visa-kort igår

N får jag vääänta på ett nytt kort och sen måste jag väääänta på den nya koden..Fanfanfanfanfan..
Resan till öland blir uppskjuten några dagar verkar det som.....Fanfanfanfan...

Träffas..absolut..men NÄR?????
En kväll mitt i veckan??
Sure men VAR??

PÖSS

Anonym sa...

Kom med förslag ni andra så kommer jag med om jag kan :)

Anonym sa...

Snart hoppas jag...

Anonym sa...

HÄRLIGT ATT DU ÄR PÅ HUGGET!!!!

Jävligt snart känner jag.
Förslag:
Tisdag 26/6 (kväll)
Lördag 23/6 (dag)
Söndag 24/6 (dag)

Åker gärna till Sveriges Närmaste Stad, till Barkarby eller Jakan eller stan.

KRAM!!

Anonym sa...

Jag kan bara den 26 på kvällen ....

niinis sa...

Alla: Skrivit i dagens blogginlägg....