fredag, juni 15, 2007

WROOOOM


Fredag!! Mums...den ljuvliga dag.....


Igår var det skolavslutning, gossarna va sååå fiiina men regnet sirla ner! BLÄ..stackars barn..dom frös o skaka när dom stod där o sjöng i högan sky! Men skolan slutade ju ändå....


Idag har vi konferens med jobbet, det blir möte go-cart o partaj! Jag är ju som sagt var ensam tjej på mitt jobb...känns väl sådär kul med go-cart då! Fan va jag önskar att jag hade tränat som en blådåre, tänk va cooolt o tokchocka alla karlar me o vinna hela skiten! Det vore nåt.... Nu har jag tvingat mamma o va me! Jag jobbar ju åt min far så då fick mamma rycka in som moraliskt stöd åt mig... då har jag ju nån o tävla med! :D Hehe...hornen börjar så sakteliga o växa ut......
Ha en trevlig helg nu alla, puss & kram!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg o pöss på dig! :)

Anonym sa...

Vann du gumman!?
I hope so..du sopade banan me dom :D)))

/Kramen