torsdag, juni 28, 2007

Houseowner...Niinis!


IDAG BLIR VI HUSÄGARE!
Bankmöte klockan 13.00....sen får vi överta nycklarna o börja riva satan! Nåväl, vi kanske inte börjar idag...vi har ju som sagt var HAMNFESTEN i Enköping denna helg! WOW...värsta grejen! :) Men ärligt så är ju faktiskt det årets happening i vår lilla stad:


* alla raggare tar på sig landsbygdsvästarna, kammar håret o drar in till BYN o super till!


* det rakas pungar o pullor hos alla ensamstående 2 barnsmammor/pappor , allt för förberedelser inför evetuella ragg man lyckas hitta under kvällen


* gifta par som ALDRIG annars går ut vältrar sig bland folk o bärs, blir GALET packade o jävligt osams för att avsluta med en eventuell skilsmässa eller ett beslut om att ALDRIG mer gå ut!


* hårt hållna sambosar blir äntligen utsläppta och tar igen flera månaders "torka" med en rejäl fylla, flirtar hejvilt o i vissa fall hamnas det i fel sängar o hos fel sambosar.....

O så vi då..... :)

Nä, allvarligt så är det en familjefest som heter duga. Vi får se hur många utav dagarna vi går ner....det börjar idag o slutar på lördag natt.

JUST JA...idag tar barnen sin andra fästingspruta. Det blir jag som får följa till den där svettiga båten o kolla när sprutan ska tas.....huuuuu...don´t like it at all!!! :( Fan, jag hatar när nån gör illa ungarna...ännu värre när man vet att Thedde (den store) är LIIIIVRÄDD. Plutten... menmen, bättre det än o bli smittad av dom där jäkla äckliga odjuren som ingen nytta gör!! BAH....hatar dom!

Nåväl....

Puss på er!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha låter som stora tabberaset! :D))
Ja jag har själv bott i en byhåla o vet hur det svinas...vojvoj :o

Nämen! GRATTIS till huset,måste vara hur skönt som helst ju!

Lycka till m allt nu ((Stora famnen))

Anonym sa...

Välkommen till B-vreten!

Oj, vilken tur att man ska jobba så man slipper sälla sig till någon av kategorierna på din lista :o)

Ulrica

niinis sa...

Garbo: Haha, jaaa..jag vet! Tack gumman, kramas!

Ulle: Hahaha...så ni ska inte gå alltså? Neee... jobba? Var jobbar man på helgerna då? Tacj gumman för välkomnandet! Puss

Anonym sa...

Bytt blogg...
Mailar den nya adressen

hmmm kan du vänta med att länka??

PÖSS

Anonym sa...

Shit va rolig du är... ja herregud vad som händer med kärringar o gubbar när det är gatufest. Roligt att studera.

Vi kommer nog in hela familjen o kollar läget också :) HELA familjen så någon kröken blir det inte.

Får se hur länge vi står ut.

Vet att Jama också skall dit m sina barn... kanske vi kan säga hej till varandra åtminstone???

Spruta. USCH. Stackars Thedde. Jag är också satans spruträdd så jag är inte den som kommer att gå med tjejerna i framtiden. ALDRIG.

Men det kommer gå bra gumman.

KRAM!!!!!!

Anonym sa...

Ah.. jag vet allt att även du ska "jobba" i morgon :o)).. jag ska vara fotograf på bröllop hela dagen och du ska allt hjälpa till med vissa delar har jag hört *fniss*. Så vi ses i morgon!!

Våra söner ligger tryggt brevid varann med huvudena under skolbänkarna i natt :o))).

Puss på dig.
Ulrica

PS! Jag hoppas Micke hört av sig till Tony ang. renoveringen, annars ska jag skälla på honom :)