måndag, juni 18, 2007

Helgen...

Idag är det 3 veckor kvar till semstern..... :)

TRÄNINGSVERK!!!!! Aaaaaaj..... asså, gocart var nog mycket roligare och mycket jobbigare än jag nånsin kunde ana! SHIT va kul det va....o shit va jobbigt! Jag har träningsverk i heeela kroppen fortfarande!

Som sagt så hade jag ju nästan tvingat lilla mamma o vara med. Hade ju tänkt att mamsen o jag skulle puttra på i vår egna lilla takt....men något hjände med mig! Jag blev helt galen och noll rädd efter 1 varv på banan! Jag gasa på som en vettvilling o tog mig till A-final! Körde bättre än många killar på jobbet.... dom va smått chockade för att inte prata om hur chockad jag själv blev! Vart kom den här galningen ifrån??
Det kostar från 300-500 kr per person..... o jaaaa....bloggisar? Vad säger ni? Vi kanske skulle slå till nångång...haha!

I lördags var jag på picknick utanför Carlbergs slott me mina tjejkompisar, supertrevligt o superlugnt. Herregud va vi blivit "gamla", förr om åren kunde vi aldrig ses utan o slå till på en BLÄNGFYLLA! Men nu ni, det blev en städad träff med picknick, lite lite vin o en massa gott o äta istället.
Det satt ett svensexegäng bredvid oss.... han kom till vår filt ett antal gånger o försökte hitta på diverse saker som hans elaka vänner tvingade honom till. Första gången var väl rätt oskyldig, då ville han sälja öl...vi köpte ett varsitt glas för 10 kr. Andra gången kom han med ett gäng kondomer o en gurka o ville att vi skulle visa hur man gjorde. BAH...sååå jävla töntigt ju! INGEN av oss kunde!!! ;)
Sen skulle han få köra nån hinderbana för att avluta på Golden Hits, töntigt töntigt..... o skittrist! Han fick dessutom gå i nån sjuksköterske klänning typ.... ibland undrar jag vart allas fantasi tar vägen när det lider mot svensexa??

Aja, skitsamma.....Igår "ritade" vi klart vårt kök som vi ska ha det..... äsch, o så gick det inte o lägga in bilden här! :( SYND.... det blir nog tjusigt tror vi! O ni ska ju komma o hälsa på mig sen IRL ju så då får ni se det då.....:)

Nu måste man visst jobba igen..... slit o släp.....

Puss & Kram





3 kommentarer:

Anonym sa...

*viskar* Jag åkte igenom OneBuying igår...Men jag stannade inte..
*slå mej inte*
Jag åkte även förbi Pendlis men stannade inte där heller....

Nu har jag 9 dagar kvar till min semester och jag funderade på att lära mej mobilblogga med tanke på den totala avsaknade av internet på landet men nääää...
Jag ska vara helt offline i 4 veckor :)


PÖSS

Och jag skulle vilja slå dej i kubb.(gocart är inte min grej)
Vi är nog lika tävlingsinriktade...
Jag slog bonusarna i Nintendo Wii i helgen och ja..det är sorgligt men jag är en riktigt odräglig dryg vinnare och en skitdålig förlorare

Kramen

Anonym sa...

Gocart! jag som inte ens kan ratta en bil på övningskörning utan att det blir en nära döden upplevelse.iiiihhhhh :/
Nä nåt annat kul får det bliva för min del :)

Jamenvisst suuru möhippa o svensexa jag får knotter av bara tanken,glad jag slapp undan för mina vänner e snälla ju :)

/Kramisar :)

Anonym sa...

NÄ NU! Vi måste slå Cian på näsan! Hon menar asså att hon passerade både dig OCH mig utan att vinka eller säga hej. Aj aj aj. Skämmes Cian!!

Semester. Härligt! När kommer du o hälsar på mig nu då? LÄNGTAR!

Gocart har jag åkt en gång med mitt förra jobb. Blev helt galen som du... kunde fan ha kört ihjäl mig o vill minnas att jag hade stans träningsverk i axlar o armar.

KRAM underbara människa!