tisdag, juni 12, 2007

Snart midsommar....

Här har ni min gubbe i full fart med att ta "TUGGAN AV ÄPPLET"!





Finska som man är så borde man ju va grym på detta.... men icke! :(

Snart är det dax för midsommar igen hörrni! Satt o kika på bilder från förra midsommar.... det var underbart...fint väder...kanonroliga 5-kampsgrenar...ungarna var tvärnöjda o jag va nykter!! NYKTER....hör ni det.... jag körde hem!

Det föll sig bara naturligt, vet egentligen inte varför men jag kände inte för o dricka nåt! Annars brukar väl en o annan snaps kunna flyga i!

Grejen är att jag faktiskt hade riktigt skoj fast jag inte drack nåt... så jag har bevisat för mig själv att det inte behövs alkohol för att ha kul alla gånger, gång på gång..... Samtidigt är det ju trevligt o bli lite salongis oxå, ABSOLUT.... bokstavligen ;)

I år har vi fortfarande inte bestämt 100 vad vi ska göra.... men vi har några alternativ! Det trista med midsommar är väl att det sen blir mörkare o mörkare sen.... (Positiva Stina va?) :)



Thedde med ett utav sina favvo-vapen sommartid! Jag lovar...jag har jagat honom blodig efter att han sprutat ner mig! :)


Elliot med en krans som faktiskt JAG gjort.... jag e helt kass på såna i vanliga fall men faktiskt så lyckades jag denna gång fast den va 5 nummer för stor!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fin krans thedde har :)
Ja midsommar ja! trodde maken skojjade först för jag har helt tappat dagarna...
Hoppas altan e klar så man kan få sig lite sill o nubbe därute och att solen faktiskt skiner! =)
Måste planera in ett bolagetbesök i veckan...Tssss ;)

Anonym sa...

Hoppas ni får en trevlig midsommarhelg med massor av skoj :).

Kram Ulrica

Anonym sa...

Men jag vill ju se bilder på Dej BLONDIE.....

Vad kul ni verkar ha..Själv ska jag upp till en kompis stuga i norrtälje...

Vi ska till hem till garbo på söndag och hjälpa dommed ett element..

Pöss

niinis sa...

Jag veeeet.... jag måste ta ett foto nu när jag blitt blond!

Det kommer.... ;)

Anonym sa...

Ska fotografen rycka in och ta lite tjusiga porträtt kanske :o))

Kram Ulrica

Anonym sa...

May I eat your Elliot up?
Shit va söt.

Midsommar!!! Fan va härligt. Vi drar till morsan i Värmland o fan om det inte blir sol i år! Tycker det alltid är regn o grått.

Du... det blir nog ingen visit för dig hit i veckan. Ikväll spydde Äldsta. Kul. Verkligen. Förhoppningsvis är det bara nåt hon har ätit men har jag otur så är det magsjuka o då döööör jag för jag haaaatar det.

Nästa vecka rå?

Massa hårda kramar /fru P