onsdag, juni 13, 2007

Blondie!

Jajamensan...här e hon då! Schysst morgonfrilla med morgonposé!! :)
Såhär ser jag då ut nuförtiden....är väl inte helt klar ännu, det måste färgas med en askblond pärlemor färg för att helt få bort det gula! Det är en jäääääääääääääkla procedur! :) Men nu är det gjort.....
Det kruxiga med de hela är ju färger som man plötsligt inte passar i! VITT som jag passat jättebra i passar inte alls nu....suck, jag älskar ju vitt! Men man får hitta substitut!
Nu till nåt annat....
Jag går ju hos sjukgymnast...o fasen bad bra hon e! Ni vet när man bara har ett jätteförtroende och tillit för en person! Jag litar fullständigt på henne o hon får klämma, dra o trycka hur hon vill! För allt hon gör känns logiskt o bra.... ! Jag är inte van vid det efter otaligt många besök hos kiropraktor som vrider nacken av en, massage som är alldeles för hård så man har ett enda stort blåmärke över ryggen där BH banden smärtar som knivar!
Hon gör allt så lagom.... o så kostar det bara 80 spänn per gång till skillnad från 400 per gång hos de andra! Fan man blir ju lusfattig på o ta hand om den här gamla kroppen som börjar falla ur rejält ;)! Det enda negativa är att hon sagt att jag ska börja jogga....BAH, hur jäkla skittråkigt är inte det! O SVINJOBBIGT! Usch o allt som bara studsar på kroppen.....pattar i ansiktet o rumpan nere i backen för varje steg man tar. Fy farao..... Men jag har lovat att jag ska börja, så småningom.
Aja, det blir när det blir.... nu ska jag jobba lite!
PUSS på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det där var ju tjusigt men jobbigt i längden att bleka va :)
Akta så inte håret går av,det slits ju som attan i sol bad o vind nu.
På med solhatten baby! ;)
i Begynnelsen var jag blond riktigt svensk blondin till den dagen jag fick sonen då blev jag råtta! :o
Efter det har jag ständigt färgat rött och ibland funderat om jag ska bleka blont till min ursprungsfärg men nu fasen e det ju grått! Äh! i med mera rödfärg :D

Ha det gött gumman/Kram

Anonym sa...

Själv är jag en medioker brunett :(

Men jag blonderar aldrig om mej igen..Jag såg ut som en kanariefågel i huvudet..en som dessutom ruggade *flin*

Annars har jag varit blå,rosa,lila,grön och svarthårig...

Nu är jag mest grå...

Du är söt...

Kramen

Anonym sa...

nämen se där... det blev ju en helt annan brutta ju :o)). Det tar nog en stund att vänja sig av med det svarta... nu kan jag ju inte säga att jag tycker du är lika söt som Snövit längre, när du både är grymt sommarbrun och blondin *S*.
Inte för att du var blek förut heller, men du fattar vinken :)

KRAM Ulrica

Anonym sa...

Fan va snygg du är Niinis. Du kan nog ha vilken hårfärg eller frisyr som helst kom jag på nu... det spelar ingen roll. Du är alltid så jävla snygg. Hatar dig för det ;) Näääää skoja bara. Önskar bara att jag hade ett uns av din karisma o utstrålning!

Vill ju också bli blond men skitapa också, jag orkar nog inte med hela den där proceduren asså.

Kram.

Anonym sa...

Vad snygg du är snäckan!!

Har ungefär samma hårfärg som du och kanske slänger in en bild jag med. Visst är det annat med färgerna på kläderna nu, jag har haft hur mycket svart som helst på mig de senaste månaderna. Nu är det dags att ta fram de lite mer färgglada kläderna märkte jag.

Ha en göttgöttig helg. Kramas