fredag, juni 01, 2007

Blondie här!!

Jajamensan..... jag är blond! Har dock inte hunnit ta nån bild.... känns skitläskigt o konstigt!

Det blev min frisör-kompis som fick ta 4 timmar igår kväll till att göra mig blond då.... det är fortfarande lite lite gult men vilken skillnad mot hur jag såg ut när jag kom dit! Jag har gått i keps 2 dagar o knappt kunnat sova...så jävligt har det sett ut!!!

Har tyvärr inte tagit nån bild ännu men ska väl göra det så småningom o slänga in här!! Nu är man mest skraj när man går förbi spegeln..... "HUUUU vem va det där" lixom.......

Ovant är det men jag ska ge det en chans...ska se ut såhär hela sommaren har jag bestämt, sen får vi se i höst hur det känns.....jag kanske saknar mitt svarta för mycket!! O gör jag det så blir jag nog svart igen....

Barkarby låter kanon...... kruxet är att vi ska picknicka, dricka öl o kolla fotboll på lördagen, jag ska se till att inte bli för bakis...ni vet ju hur jag e då ;) Nä, jag ska dricka som en vuxen bör, med måtta...eller hur var det nu?

Mumrik: Skynda färga...haha!

Pendlis: Vilken fiiin sida du har nu..... puss vännen

Mallis: Ingen färgning för dig alltså.... o du, ja håller me...MY GOD vad det sved! :/

Cian: Tack för att du är så driven o ser till att vi gör våra träffar! Puss

Garbo: Snart måste vi få se dig oxå!! :)

Ulrica: Går det bra med en blond granne oxå?? Snart ere dax...jag längtar!

Nu måste jag jobba! Hörs snart igen mina vänner...

Puss & Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan knappt vänta till söndagen...Sååååå spännande...

Pöss

Anonym sa...

Vet du vad... du får se ut preciiiiiiiis hur som helst, jag bara längtar efter att ni alla ska flytta hit så vi får träffas lite mer :o)

Vad superkul det låter med picknick och fotboll i helgen!!

KRAM & PUSS
Ulrica

Anonym sa...

Hoppas ni får kul för jag kan även denna gång inte haka på,jag jobbar sen har jag lite bekymmer just nu med Gittan som visade det sig hade blåsljud på hjärtat :(

Anonym sa...

Ja herregud va konstigt... en BLOND Niinis??? Iiiihhh spännande att få se dig på söndag!!!!

Pleeeeeeeeeaaaaaaaseeeeee bli inte FÖR bakis för jag vill så gärna krama om dig igen!!!

Pussgurka.