onsdag, maj 30, 2007

Projekt redhead or bimbo!!

GAAAAAAAAAAAH...sitter här med blekmedel i håret o är livrädd....my god! Jag ser ut som en 80 talsraggare med flammigt hår i diverse färger som gult, orange, brunt o svart! MY GOD...kan dett anånsin bli bra....

Projekt rödhårig är igång.... först ska det svarta bort i form av blekning o sen är det dax för det röda.....om jag inte blir blond istället. Beror på vilket som är snyggast :)

Återkommer när jag är klar o gör jag inte det så har det misslyckats.......

Hjälp....

10 kommentarer:

Anonym sa...

Bilder??? Fram med kameran, pleaseeee :)

Kram Ulrica

Anonym sa...

Hehehe..snart kan du börja sjunga Hooduvannavoodu...Och leka Trance dance..De såg väl ut så i håret typ hahahaha..

Tror det kommer bli as-kalas

Pöss

niinis sa...

Okej..jag kan inte gå utamför dörren som det ser ut just nu! Nu får gubben åka o köpa mer blek.... en får va glad om man har nå hår kvar vid dagens slut! :-)

Anonym sa...

Jag kommer i eftermiddag ha, exakt samma problem.

Var försiktig med blekmedlet bara...det kan svida jävlarimig.

Jag tror att jag ska bleka och färga om, frågan är bara vilken färg jag ska ha.

Åhhhhhh....*beslutsångesten har fått ett ansikte*

Anonym sa...

Nååå hur gick det! Nyfiken! blondin eller redhed!? :D

Anonym sa...

Jag låter håret vara tills vidare...

Still brunett alltså, hur går det för dig??

Hur bidde det?

Anonym sa...

Äh men fy faaaan vad spännande!!!! Å jag kommer vara så avis på dig när du förändrat dig så där... vill också!!

SLÄNG UT FOTON!!!!!!

Puss fru P

mumrik sa...

Funderar på att färga mitt hår grått...innan det är försent...

Anonym sa...

Niinis..
Fika söndag klockan 13.00 Ikea barkarby???


Nu vill jag se bilder......


Pöss

Anonym sa...

Ha ha, Mumrik är ju för jävla rolig!!!